A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лебединський заклад загальної середньої
освіти І-ІІІ ступенів № 3
Лебединської міської ради Сумської області

Рекомендації щодо диференційованого підходу у вихованні і навчанні хлопчиків і дівчаток

Дата: 03.01.2025 09:50
Кількість переглядів: 32

Рекомендації щодо диференційованого підходу у вихованні і навчанні

 хлопчиків і дівчаток

https://naurok.com.ua/uploads/files/2513365/252123/271506_html/images/252123%201.jpeg

  • Розпочинати статеве виховання дитини слід із раннього дитинства.
  • Варто своєчасно надавати дитині інформацію стосовно питань статей, зважаючи на її індивідуальні та вікові особливості розвитку.
  • Необхідно стежити за об’єктивністю наданої дитині гендерної інформації, щоб сформувати у неї адекватні уявлення про ту чи ту стать.
  • Організовуючи життєдіяльність дівчинки, під час спілкування з нею слід:
  • чітко та розгорнуто формулювати інструкції, уточнювати і деталізувати завдання;
  • схвалювати прояви її самостійності, старанність, високий рівень якості розв’язання нею завдань;
  • наголошувати на соціальній значущості кінцевого результату її роботи;
  • оцінюючи результати продуктивної діяльності, варто дивитися дівчинці в очі, посилюючи позитивне враження від її роботи;
  • схвалюючи дитину, відзначайте її особистісні якості.
  • Під час спілкування з хлопчиком варто:
  • не деталізувати пояснення, щоб надати йому змогу самостійно шукати способи розв’язання завдання;
  • дати змогу проявляти творчість, винахідництво, новаторство;
  • оцінювати, насамперед, процес розв’язання завдання, а також виокремлювати моменти, пов’язані з проявами самостійності;
  • намагатися не переривати процес його діяльності, не відволікати;
  • схвалювати дитину за конкретні результати, а також відмічати її старанність та зусилля, яких вона доклала.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень