A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лебединський заклад загальної середньої
освіти І-ІІІ ступенів № 3
Лебединської міської ради Сумської області

Рекомендації під час воєнного стану

Закони України

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Протокол безпеки

для  педагогічних працівників щодо правил поводження під час повітряної тривоги

1. За сигналом «Повітряна тривога» вчитель миттєво сповіщає учнів (словесно) про загрозу або виникнення    надзвичайної ситуації та припинення заняття.

3. У разі потреби учитель скоординовує перебіг евакуації учнів від класу до укриття з відповідальною особою за евакуацію.

4. Педагагічні працівники проводять короткий інструктаж щодо пересування школою для евакуації у безпечне місце і нагадує учням про головну мету евакуації, їхню безпеку.

5. Перевіряє вимкнення та знеструмлення всіх технічний засобів, освітлювальних приладів, вікон та дверей.

6. Відповідальна за евакуацію особа допомогає педагогу в організації та регулюванні швидкого руху учнів до укриття.

 7. Відповідальні за евакуацію особи повинні перебувати біля входу в укриття для контролю за порядком укриття учасників освітнього процесу та швидкого реагування у разі, якщо виявиться, що хтось відсутній.

8. Учні, які знаходяться на подвір’ї закладу, під час сигналу тривоги повинні рухатися під наглядом вчителя або самостійно до укриття.

9. В укритті педагогічні працівники  повинні забезпечити, щоб учні швидко та  обережно зайняли свої місця. Після того як усі учні займуть свої місця, відповідальний за клас повинен перевірити присутність усіх учнів.

10. Під час перебування в укритті вчителі повинні провести заходи, щоб заспокоїти дітей та всіх, хто перебуває в ньому.

11. Після отримання звукового сигналу «Відбій повітряної тривоги» педагогічні працівники здійснюють зворотну евакуацію назад до класів, дотримуючись тих самих правил.

 

Протокол безпеки

для учнів щодо правил поводження під час повітряної тривоги

1. Не панікуйте, збирайтеся спокійно!

2. Спокійно візьміть «рюкзак безпеки» і верхній одяг. Шикуйтеся у ланцюжок.

3. Уважно слухайте та виконуйте вказівки вчителя.

4. Спокійно рухайтеся у безпечне місце, укриття.

5. Не біжіть, не штовхайтесь. Увесь час намагайтесь триматися свого класу, учителя.

6. Якщо знаходитеся на подвір’ї закладу під час сигналу тривоги,  рухайтеся самостійно до укриття або підійдіть до найближчої дорослої людини (вчителя, техпрацівника), повідомте з якого ви класу, ваше прізвище та ім’я.

7. В укритті поводьтеся спокійно, слухайте вказівки вчителя.

8. Пройди повторну перекличку у безпечному місці і виконуй подальші вказівки вчителя.

9. Після сигналу «Відбій» повітряної тривоги» спокійно шикуйтеся у ланцюжок і рухайтеся до виходу.

 

Протокол безпеки

для учнів щодо правил поводження

під час перебування в укритті

1. В укриття заходьте  організовано.

2. Знайдіть своє місце.

3. Не панікуйте.

4. Слідуйте вказівкам учителя.

5. Дотримуйтеся порядку.

6. Не ходіть по приміщенню без потреби.

7. Без дозволу не пересувайте  предмети.

8. Не намагайтеся самовільно вмикати чи вимикати обладнання, розташоване в укритті.

9. Не відкривайте  герметично захисні двері.

10. Не  шуміть.

11. Не залишайте  укриття, якщо не було відбою.

 

Протокол

безпеки для педагогів щодо правил поводження під час перебування в укритті

Опинившись в укритті, вчитель мусить:

  • допомогти учням швидко та спокійно зайняти місця;
  • перевірити учнів за списком, переконатися, що всі діти на місці;
  • якщо когось немає, не шукати самостійно, а повідомити адміністрацію;
  • допомогти учням подолати страх і хвилювання;
  • можна організувати прості активності, залежно від  кількості дітей. Якщо можливо – продовжити урок;
  • вчитель має залишатися з учнями в укритті до завершення повітряної тривоги та не може відпустити в цей час учнів додому, навіть на прохання батьків;
  •  учнів евакуює той вчитель який вів урок, коли сталася надзвичайна ситуація. Подальшу евакуацію учнів із зони лиха може здійснювати класний керівник;
  • вимушена евакуація з укриття проводиться у таких випадках:

- пошкодження споруди, що не дозволяє подальше перебування в ній людей;

- затоплення споруди;

- пожежі та утворення небезпечної концентрації шкідливих газів;

- відчутний брак повітря.

 

Протокол безпеки

для працівників закладу щодо правил поводження під час пожежної небезпеки

Працівник  закладу освіти, який виявив пожежу або її ознаки (задимлення, запах горіння або тління різних матеріалів, різке тління різних матеріалів, різке підвищення температури в приміщенні тощо), зобов’язаний:

1. Сповістити про пожежу керівника закладу  або особу, що його заміщує.

2. Негайно повідомити про це за телефоном до найближчого пожежно-рятувального підрозділу (при цьому слід чітко назвати географічне місце об’єкта, місце виникнення пожежі, а також свою посаду та прізвище).

3. Залучити систему оповіщення людей про пожежу, розпочати самому і залучити інших осіб до евакуації людей з будівлі до безпечного місця згідно з планом евакуації.

4. При пожежі у школі, якщо немає можливості впоратися з вогнем самотужки, необхідно організовано покинути приміщення.

5. Педагогічним працівникам  потрібно взяти з собою навчальний журнал для перевірки  наявності учнів.

5. Здійснювати евакуацію згідно  плану евакуації школи.

6. Здійснювати збір евакуйованих дітей у заздалегідь визначене місце.

8. Педагогічні працівники здійснюють перевірку  по журналу і в разі відсутності будь-кого з учнів повідомляє про це співробітників пожежної охорони.

 

Як використовувати вогнегасник

1. Зірвати пломбу.

2. Висмикнути чеку.

3. Направити розтруб на полум'я.

4. Натиснути на важіль.

Основне правило гасіння вогню полягає в наступному: накрийте палаючий предмет щільною тканиною або ковдрою і негайно виходьте з приміщення, щільно закривши за собою двері.
Якщо пожежа набирає силу, треба рятувати найдорожче - себе, учнів,
колег, людей які знаходяться в приміщенні.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень