A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лебединський заклад загальної середньої
освіти І-ІІІ ступенів № 3
Лебединської міської ради Сумської області

Правила поведінки в закладі освіти

Схвалено

на засіданні шкільного учнівського парламенту

від 05.09.2024р.

 

ПРАВИЛА ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

в Лебединському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3

 

- правила для учнів 

  1. Правила поведінки учнів базуються на чинному законодавстві України. 
  2. Школа – територія, на якій не місце для зброї, вибухових або вогненебезпечних предметів та речовин; спиртних напоїв, наркотичних речовин, сигарет (електронних – також); шокерів, газових балончиків, ножів та інших небезпечних предметів. 
  3. Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у школі та за її межами.
  4. У коридорах школи та по сходах рухайся спокійним кроком. Штовхання тих, що йдуть попереду, ставлення підніжок є неприпустимими формами поведінки у школі.
  5. Брати без дозволу чужі речі є неприпустимим у школі та за її межами.
  6. Учні дотримуються правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
  7. Йти зі школи та її території можна лише з дозволу вчителів або медичної сестри (попередньо узгодивши з батьками).
  8. Учні бережуть майно школи, дбають про чистоту та порядок на території школи. 
  9. Учні беруть активну участь у шкільних заходах, підтримують традиції школи.
  10. Учню, що знайшов загублені або забуті, на його думку, речі, пропонується їх здати черговому адміністраторові або вчителеві.
  11. Навчальне та спортивне обладнання учні беруть з дозволу вчителя.
  12. Учні поводяться ввічливо, піклуються про молодших школярів. 
  13. У школі учні поводяться гідно та поважають честь і гідність людей, які знаходяться поруч. 
  14. Учні мають бути ввічливими у спілкуванні з педагогами та працівниками закладу, батьками інших учнів, з іншими здобувачами освіти.
  15. Учні поважають своїх батьків, проявляють турботу про членів родини, допомагають їм.
  16. Учень може висловлювати свої погляди, не зачіпаючи гідності і почуттів інших людей.
  17. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо.
  18. Учень має поважати і цінувати себе, оточуючих та навколишнє середовище.
  19. Учень приходить до школи за 10-15 хв. до початку навчальних занять, займає своє робоче місце, готує все необхідне навчальне приладдя до уроку.
  20. Під час дистанційного навчання завчасно приєднуватися з включеною камерою та вказаним прізвищем та ім’ям.
  21. Дотримуватися правил безпечного поводження в Інтернеті, використовувати Інтернет ресурси виключно з навчальною метою.
  22. Дотримуватися принципів академічної доброчесності.
  23. Учні старанно виконують домашні завдання, серйозно ставитися до навчання.

- правила для працівників школи

  1. Взаємодіємо з учасниками освітньої діяльності на засадах педагогіки партнерства.
  2. Дотримуємося академічної доброчесності.
  3. Співпрацюємо з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечення постійного зворотнього зв’язку.
  4. Плануємо свою педагогічну діяльність, постійно підвищуємо професійний рівень педагогічної майстерності та аналізуємо її результативність.
  5. Мотивуємо здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями.
  6. Ознайомлюємо батьків з критеріями, правилами та процедурою оцінювання навчальних досягнень.
  7. Піклуємося про всебічний гармонійний розвиток особистості.
  8. Сприяємо формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти в процесі навчання, виховання та розвиток.
  9. Розвиваємо критичне мислення та формування в учнів розуміння, що будь-яке явище або процес потрібно розглядати всебічно.
  10. Створють спокійну, безпечну та сприятливу атмосферу  та гармонійне середовище для навчання. 
  11. Допомогають у становленні учня як врівноваженої та ввічливої особистості 

- правила для батьків

  1. Пам’ятаємо, що виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.
  2. Батьки підтримують прагнення школи та її підхід до навчання та викладання, співпрацюють з надавачами освітніх послуг.
  3. Батьки підтримують ефективну комунікацію зі школою.
  4. Мотивують та заохочують дітей до навчальної діяльності.
  5. Батьки забезпечують відвідування школи та запобігають пропускам уроків без поважних причин.
  6. Дотримуємося етичних норм стосовно всіх учасників освітнього процесу.
  7. Поважають гідність, права, свободи й законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу.
  8. Беруть активну участь в антибулінговій політиці школи.
  9. Контролюють виконання дитиною освітньої програми та досягнення нею передбачених результатів навчання.

 

 

Використані джерела:

  1. Державна служба якості освіти України. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти. Абетка для директора. С.60-64.
  2. Політика контролю поведінки у школі // The British International School – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https:// britishschool.ua/wpcontent/uploads/2017/05/bisu-behaviour-management-policy-ukrainian.pdf.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень