A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лебединський заклад загальної середньої
освіти І-ІІІ ступенів № 3
Лебединської міської ради Сумської області

Звіт про виконання річного плану за 2022/2023 навчальний рік

Дата: 07.07.2023 20:51
Кількість переглядів: 45

Педагогічний колектив закладу освіти  у 2022/2023 навчальному році працював над реалізацією Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти, Концепції Нової української школи, іншими законами та урядовими рішеннями в галузі освіти й розпорядженнями  виконавчої влади. 

​1. Забезпечення педагогічними кадрами.

​Освітній  процес в  закладі здійснювали 29 педагогічних працівників закладу освіти  та 1 вчитель працював  за сумісництвом. Із 29 педагогічних працівників:

– вищу  категорію   мають  9 чол. (31%),  із них звання  «старший учитель» – 8 чол. (26%);    

– спеціаліст першої категорії  – 10 чол. (34%);

– спеціаліст другої категорії  –   6 чол.   (21%);

– спеціаліст –  4 чол.   (14%).

2. Методична робота.

Система методичної роботи школи є різновидом освітньо-управлінської діяльності, що сприяє розвитку творчого, науково-методичного та дослідницького рівнів. Методична робота була спрямована на створення умов для задоволення фахових, загальнокультурних потреб вчителя у його творчій та дослідницькій самореалізації,  конструктивну допомогу в реалізації поставлених завдань: модернізацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами, створення умов для якісного впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту повної загальної середньої освіти.

Для забезпечення системного підходу до організації методичної роботи було продовжено  роботу над реалізацією науково-методичної проблеми  «Розвиток конкурентно спроможної особистості шляхом формування інтелектуально-пізнавальної компетентності учнів». Усі педагоги   включились в роботу до процесу самооцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти з напряму 2 «Система оцінювання здобувачів освіти». 

З метою цілеспрямованої роботи з даного питання  та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в  школі активно працювали  методичні об’єднання та творча група вчителів вищої категорії.

Щомісяця в навчальному закладі  проводилися методичні наради, на яких розглядалися актуальні питання організації методичної роботи з педагогічними працівниками. 

​Протягом року вивчався стан викладання предметів: біології, історії України, всесвітньої історії, трудового навчання,основ здоров’я, здійснювалась перевірка стану виховної роботи.Відповідно були видані накази, надані методичні рекомендації.

Методичне об’єднання  вчителів здійснює навчально-методичне забезпечення середньої освіти та позакласну діяльність з предметів, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників  закладу освіти.

У школі  працює 7 м/о:

– методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник – вчитель математики Тонченко О.М.);

– методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник –  вчитель англійської мови Стрільник А.В.);

– методичне об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу, фізкультури, трудового навчання (керівник – вчитель трудового навчання Гавриленко О.В.)​;

– методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник – вчитель початкових класів   Солонець О.М.);

– методичне об’єднання вчителів української мови та літератури (керівник – вчитель української мови та літератури Щербак І.І.);

– методичне об’єднання асистентів вчителя (керівник – асистент вчителя Павленко Ю.В.);

– методичне об’єднання класних керівників (керівник – вчитель початкових класів Кузьменко В.А.).

Системність, послідовність роботи методичних об’єднань протягом року забезпечувалась завдяки спланованим заходам, інноваційним формам методичної роботи. Особливу увагу  приділяли вивченню Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти, нових програм, активно включились  до процесу самооцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти з напряму 2 «Система оцінювання здобувачів освіти».

          Форми методичної роботи різноманітні і відповідають змісту діяльності, професійним можливостям, освітнім потребам і інтересам, що дає змогу педагогам стати не пасивними глядачами і слухачами, а активними учасниками.  Насамперед - це потреба самого вчителя: працювати в атмосфері колективного пошуку, свободи висловлювань, активної участі в обговоренні поставлених питань; це можливість отримати допомогу в подоланні труднощів через живе професійне спілкування; це засіб вдосконалення психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.Нетрадиційні форми методичної роботи тісно пов'язані з використанням інтерактивних методик, які ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, допомагають педагогам опановувати нові технології.

Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник вчитель математики Тонченко О.М.) налічує 7 вчителів:   Тонченко О.М., Сердюк С.В. (вчителі математики), Харченко В.С. (вчитель фізики, інформатики), Загребельна Т.В. (вчитель географії), Пархоменко О.В. (вчитель біології, хімії), Гавриленко О.В. (вчитель інформатики),              Штехно А.О. (вчитель біології).Методичне об’єднання працює над науково-методичною проблемою «Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних  технологій на уроках предметів природничо-математичного циклу». Основними напрямками роботи м/о з даного питання було впровадження інформаційно-комунікативних  технологій в освітній процес, активізація роботи по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного, урізноманітнюючи прийоми, форми, методи навчання, забезпечення свідомого і міцного оволодіння учнями системою наукових знань, умінь і навичок, необхідних у повсякденному житті й майбутній трудовій діяльності, достатніх для успішного оволодіння іншими навчальними предметами і забезпечення неперервності освіти.

Участь вчителів методичного об’єднання  у різних методичних заходах: 

Харченко В.С. в рамках методичного тижня 30.03.2023 р.провів майстер клас «Банк інновацій» для педагогічно колективу закладу, де познайомив колег з деякими додатками Google та розширеннями для Google Chrome.

Сердюк С.В. на засіданні педагогічної ради 23.01.2023  у форматі заняття з елементами тренінгу провела майстер-клас  «Корисні онлайн-інструменти на уроках математики під час дистанційного навчання».

Загребельна Т.В. презентувала досвід роботи в рамках реалізації національно-дослідного проєкту «Теорія і методика взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді»  під час засідання обласного круглого столу на базі СОІППО.     ​Сердюк С.В. долучилась до роботи засідання професійної спільноти вчителів математики на тему «НМТ-2023 з математики: ефективна підготовка, практичні поради», Міжнародної педагогічної онлайн-конференції «Навчання під час війни. Як не допустити освітньої катастрофи». Математична секція, вебінару «Використання хмарних сервісів MicrosoftTeams для організації освітнього процесу в закладах освіти».

Методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник вчитель англійської мови Стрільник А.В.) налічує 7 вчителів: Стрельник С.М., Фролова Т.І.  (вчителі зарубіжної літератури), Шиян О.М., Таран С.М.  (вчителі історії, правознавства), Стрільник А.В., Ярошенко Л.В., Грабко В.О. (вчителі англійської мови). Робота методичного об’єднання була зосереджена над реалізацією проблеми «Впровадження інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання з метою взаємного саморозвитку, самоактивізації та самореалізації особистості вчителя та  здобувача освіти» та спрямована на впровадження інформаційно-комунікативних  технологій в освітній процес, активізацію роботи по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного, урізноманітнюючи прийоми, форми, методи навчання, забезпечення свідомого і міцного оволодіння учнями системою наукових знань, умінь і навичок, необхідних у повсякденному житті й майбутній трудовій діяльності і забезпечення неперервності освіти. 

Учителі суспільно-гуманітарного циклу – це співдружність творчих особистостей із високим фаховим рівнем, про що свідчить результативність роботи: перемоги учнів у конкурсах, олімпіадах, участь учнів у тижнях, декадах гуманітарних наук тощо.

​Протягом 2022/2023 н.р. вчителі методичного об’єднання брали участь у різних методичних заходах.  

​Педагоги Таран С.М., Шиян О.М. 24.03.2023 долучилися до проведення методичного семінару для педагогічних працівників закладів освіти Сумської області з питань підготовки до національного мультипредметного тесту 2023 року.

​У грудні 2022 року Шиян О.М. взяла участь у Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Сумські історико-краєзнавчі студії». Ольга Миколаївна очолює спільноту вчителів історії і в цьому навчальному році на міському засіданні ділилась досвідом підготовки учнів до ЗНО/НМТ. 

​У рамках шкільного методичного тижня Ярошенко Л.В. виступила перед колегами з практичним кейсом «Використання методів критичного мислення на уроках гуманітарного циклу». На шкільну виставку педагогічних надбань представила учнівське портфоліо з англійської мови та розробку виховної години « Ми – українці». 

​Стрільник А.В. провела з вчителями закладу майстер-клас з теми «Інноваційні технології в освітньому процесі» із застосуванням методу Боно «6 капелюхів». 

​Стрельник С. М. брала участь в обласному семінарі вчителів мистецтва (16.05.2023 р.) та виступила на тему «Інтерпретація творів Т. Шевченка в музиці М. Лисенка».

Методичне об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу, фізкультури, трудового навчання (керівник вчитель трудового навчання Гавриленко О.В.)  налічує 5 чоловік: Ольсєвіч В. В. (вчитель образотворчого мистецтва), Звоновська Є. В. (вчитель музичного мистецтва), Гавриленко О. В. (вчитель трудового навчання), Довгополик О. А. (учитель Захисту України) та Меренков В. В. (учитель фізичної культури). 

         Участь вчителів м/о у різних методичних заходах: 

 Ольсєвіч В. В. взяла участь у роботі VІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика», яка відбулася 30.03.2023 року на базі КЗ СОІППО. Під час тижня майстерності провела практичне заняття на тему «Зняття психологічного напруження засобами арт-терапії. Нейрографіка». Вікторія Валеріївна долучилася до художнього оформлення шкільного укриття, організовувала тематичні виставки дитячих малюнків: «Осінній вернісаж», «До дня козацтва», «Моя Україна», «Зимова казка», «Великодні мотиви», «Кольорова палітра В. Білодід», «Стоп булінг», «Знай та вмій!»,  до Дня цивільного захисту, «Краса зігріє нашу землю».

Меренков В. В. взяв участь у роботі VІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика», яка відбулася 30.03.2023 року на базі КЗ СОІППО. 

Довгополик Олексій Андрійович долучився до створення кабінету безпеки, до організації та проведення Дня цивільного захисту.

Звоновська Є.В. для колег провела майстер-клас «Plickers як альтернативний ресурс швидкого оцінювання освітніх досягнень учнів на уроках».

Гавриленко О. В. у рамках проведення методичного тижня майстерності презентувала виступ на тему «Як використовувати віртуальну дошку Jamboard у Google Meet» та  взяла участь у виставці педагогічних надбань «Сходинки до майстерності» (збірник «Писанкарство»),  провела для колег майстер-клас «Руханка «Сонце світить на …» як засіб підвищення рухової активності учнів на уроках». Педагог 24.03.2023 р. долучилася до вебінару «Технології у 5-6 класах: що нового пропонують програми НУШ»  від ТОВ Видавництва «Ранок»,  онлайн-тренінгу «Як говорити з дитиною про війну?» у рамках проєкту «Вкрадена Весна», стала учасницею VII Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти». 

Методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник  Солонець О.М.) налічує 6 вчителів: Солонець О.М., Кузьменко В.А., Потапенко Т.Б., Іващенко Н.М., Саричева Т.О. (вчителі початкових класів), Гончарова С.А. (вихователь  ГПД). Методичне об’єднання працює над науково-методичною проблемою «Використання нових інформаційних технологій навчання як засобу інформування та розвитку компетентно-творчої особистості вчителя та учня». Основними напрямками роботи м/о з даного питання було підвищення професійної компетентності педагогічних працівників; координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націлення на підвищення педагогічної майстерності; стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу.

Активною була участь вчителів методичного об’єднання  у різних методичних заходах: 

Потапенко Т.Б. у грудні 2022 року успішно пройшла сертифікацію вчителів початкових класів. У березні 2023 року підвищила кваліфікацію за програмою «Підготовка експертів до оцінювання професійних компетентностей вчителів початкових класів під час сертифікації 2023».

         Іващенко Наталія Миколаївна стала учасником ІІ Всеукраїнського хакатону вчителів 1 класів «Разом до успіху, разом до перемоги»; Всеукраїнської онлайн конференції на тему: «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», Всеукраїнського онлайн-семінару «Як говорити з дітьми про війну».

        Солонець О.М. пройшла курс підвищення професійного рівня педагогічних працівників (дистанційно) «Інструменти формувального оцінювання в НУШ (1-2 класи)». 

         Солонець О.М. та   Потапенко Т.Б. взяли участь у Міжнародній педагогічній онлайн-конференції «Навчання під час війни. Як не допустити освітньої катастрофи» (секція початкової школи).

         Усі вчителі початкових класів  пройшли курс «Основи здорового харчування для учнів 1-4 класів».

          Кузьменко В.А.  з метою підвищення рівня професійної майстерності прослухала наступні курси: від освітнього проєкту #stop_sexтинг – курс «Безпека дітей шкільного віку під час війни: вимір онлайн та офлайн», Всеукраїнський методичний семінар для освітян «Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор та інші геноциди», вебінар з користування додатком «Вивчаю – не чекаю» «Інтерактивні інструменти на уроках у молодших класах».

           Гончарова С.А.   була активним слухачем  вебінарів з  організації  інклюзивного навчання «Квант Раціо» та учасником Всеукраїнської науково-практичної конференції «Рівні серед рівних: інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами».

Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури (керівник вчитель української мови та літератури Щербак І.І.) налічує 4 вчителі української мови та літератури: Щербак І.І., Капран Л.О., Глум Н.І., Хоруженко Н.В. 

  Методичне об’єднання працює над науково-методичною проблемою «Впровадження інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання з метою формування інтелектуально-пізнавальної компетентності учня». Основними напрямками роботи м/о з даного питання  є активне впровадження  та практичне відпрацювання інноваційних прийомів і методів, які  сприяють ефективному розвитку творчого потенціалу учнів та їх  інтелектуального-пізнавальних здібностей, забезпечення свідомого і міцного оволодіння учнями системою наукових знань, умінь і навичок, необхідних у повсякденному житті й майбутній трудовій діяльності, достатніх для успішного оволодіння іншими навчальними предметами і забезпечення неперервності освіти.

Учителі методичного об’єднання  беруть участь у різних методичних заходах: Щербак І.І. та Капран Л.О 18.11.2022 р. були слухачами Всеукраїнського семінару «Ефективна комунікація та культура мовлення» від ДНУ «Інститута модернізації змісту освіти», за що  отримали сертифікати.                         

Капран Л.О. взяла участь у ІІІ Міжнародному конкурсі для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети освітнього процесу», надіславши авторську методичну розробку виховного українознавчого заходу «Українська хата –народу нашого колиска» та здобула перемогу (Диплом ІІІ ступеня). ​Вчителі-словесники дбають про високий рівень професійних умінь, своєчасно проходячи курси з підвищення кваліфікації, переглядаючи вебінари від видавництва «Ранок», відео- та zoom-конференції, онлайн-семінари. 

Щербак І.І., Капран Л.О., Глум Н.І., Хоруженко Н.В. були учасниками онлайн-зустрічі 07.12.2022 р., організованої Управлінням ДСЯО у Сумській області,  на теми «Створення анімаційного відео за лічені хвилини засобами сервісу Simpleshow» та «Створення інтерактивних відео засобами сервісу Edpuzzle, що пробуджують творчість і  допитливість».

Члени методоб’єднання взяли участь у Міжнародній педагогічній онлайн-конференції від видавництва «Ранок», яку рекомендувала ДСЯО в Сумській області:  «Навчання під час війни. Як не допустити освітньої катастрофи» (мовно-літературна секція), що засвідчують сертифікати. 

Капран Л.О. була учасницею 9 вебінарів від видавництва «Ранок» про особливості навчання учнів 5-6 класів НУШ української мови. Педагог пройшла онлайн-курс «Сміливі навчати», який розроблено освітньою організацією «Навчай для України» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні в рамках ініціативи «Спільно до навчання» та студією онлайн-освіти ЕdEra  та здобула знання та навички з викладання в час кризи. Учитель  Капран Л.О. має подяки від ІМЗО за підготовку переможця та учасника Всеукраїнського конкурсу есе учнівської та студентської молоді «Мій Шевченко», який проводила ГО «Інноваційні обрії освіти»  та подяку від Київського університету імені Бориса Грінченка за підготовку учасниці літературно-мистецького  конкурсу «Березневі містерії-2023».

Хоруженко Н.В. пройшла онлайн-курс «Навчаємо з ВШО» від ГС «Освіторія».

Методичне об’єднання асистентів вчителя (керівник асистент вчителя Павленко Ю.В.) налічує 3 чоловіки: Павленко Ю.В. (асистент вчителя в 4 класі, корекційний педагог), Штехно А.О. (асистент вчителя в 8 класі, шкільний практичний психолог), Ольсєвіч В.В. (асистент вчителя в 6 класі, вчитель образотворчого мистецтва). Методичне об’єднання працює над науково-методичною проблемою «Формування і розвиток ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами». Метою методичного об’єднання асистентів вчителя інклюзивного навчання є: орієнтація на задоволення особливих освітніх потреб дітей з особливими освітніми потребами. 

​Участь вчителів методичного об’єднання  у різних методичних заходах:    ​Павленко Ю.В. брала участь у семінарах на базі ІРЦ «Робота з подолання труднощів у розвитку граматичної сторони мовлення у дітей» (грудень 2022 року). В січні 2023 року на засіданні педагогічної ради Юлія Володимирівна провела майстер-клас з теми «Нейрогімнастика як засіб підвищення успішності навчання та подолання швидкої втомлюваності на уроках».

Штехно А.О. на освітньому проєкті «На урок» та освітньому порталі «Всеосвіта» взяла учась у  вебінарах з теми: «Як працювати з дітьми з ООП та підтримувати їх під час війни», «Освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП: законодавство та типологія», «Дистанційне навчання: нові виклики та нові можливості». 

​Ольсєвіч В.В. прослухала цикл практичних вебінарів по роботі з особами з ООП: «Терапевтична казка: робота з дітьми з ООП», «Інклюзія 4.0: навички роботи вчителя з дітьми з ООП». «Інклюзивне освітнє середовище: педагогічний супровід» та ін. 

​Асистенти вчителя  були активними учасниками  науково-методичного семінару на базі ІРЦ «Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами аутистичного спектру в освітньому просторі» (березень 2023 року).

Творча група вчителів  вищої  категорії (керівник Пархоменко О.В.) налічує 9 чоловік: вчителі зарубіжної літератури Фролова Т.І., Стрельник С.М., вчителі історії Таран С.М., Шиян О.М., вчитель української мови і літератури Капран Л.О., вчитель біології Пархоменко О.В., вчитель початкових класів Солонець О.М., вчитель фізичної культури Довгополик О.А., вчитель англійської мови Ярошенко Л.В. Звання «старший вчитель» мають 8 вчителів (Фролова Т.І., Таран С.М., Шиян О.М., Стрельник С.М., Капран Л.О., Довгополик О.А., Пархоменко О.В., Солонець О.М.).

​Методичне об’єднання працювало над науково-методичною проблемою «STEAM - освіта як шлях інтеграції навчальних предметів».

Основною метою роботи шкільного методичного об’єднання творчої групи вчителів вищої категорії було безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх ерудиції та компетентності в області навчального предмету та методики його викладання. 

Протягом року відбулося чотири засідання МО, на яких розглядалися питання організації освітнього процесу у 2022/2023 н.р., на яких обговорювалися питання впровадження STEAM – освіти на уроках.

Заклад освіти продовжив роботу у регіональному експерименті з проблеми «Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підростаючого покоління».

Усвідомлюючи  важливість  завдань,  пов’язаних  із  вихованням  в  учнів свідомого  ставлення  до  свого  здоров'я  та  здоров'я  громадян  як  найвищої соціальної цінності,  формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя,  збереження  і  зміцнення  здоров'я  дітей  та  учнівської  молоді, школа розробила власну модель навчального закладу Школи сприяння здоров’ю, генеральна мета  якої  полягає у створенні безпечного освітнього простору та оптимальних умов у школі для формування здорової особистості. Школа є опорною у місті з превентивної освіти та по впровадженню здоров’язбережувальних технологій.

Учителі школи постійно діляться власним досвідом роботи на сторінках педагогічних видань, освітніх платформах,  на власних веб-сайтах:                                                                                                                

Капран Л.О., учитель української мови та літератури  опублікувала на освітньому проєкті «На Урок» позакласний захід на тему «Рідну мову знаю, нею горджуся, її оберігаю», що підтверджує сертифікат №ДБ-2302327457 від 07.02.2023.

Учитель  Щербак І.І.  має подяку за поповнення бібліотеки   сайту авторськими  розробками (Подяка № П-3570454 від ТОВ «Освітній проєкт «На Урок») за опубліковані   на сайті діагностувальні роботи:

1. Діагностувальна робота №2. Велике диво казки. Тест  (https://naurok.com.ua/diagnostuvalna-robota-2-velike-divo-kazki-test-348211.html).  

2. Діагностувальна робота №4. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. 5 клас. НУШ (https://naurok.com.ua/diagnostichna-robota-4-fonetika-grafika-orfoepiya-orfografiya-348210.html). 

3. Діагностувальна робота №5. Книжка вчить, як на світі жить. Тест. НУШ. За змістом творів «Повість минулих літ», О. Олеся «Княжа Україна»,       І. Нечуя-Левицького «Запорожці», Є. Гуцала «Лось», В. Винниченка «Федько-халамидник», Г.Тютюнника «Дивак» (https://naurok.com.ua/diagnostuvalna-robota-5-knizhka-vchit-yak-na-sviti-zhit-test-nush-348208.html). 

Учитель Глум Н.І. отримала  грамоту від освітнього проєкту «На Урок» за активне поширення власного педагогічного досвіду серед спільноти освітян      №Г1-1282745 від 01.04.2023, а також подяку  за  поповнення бібліотеки «На Урок» власними авторськими розробками №П-1282745 від 05.03.2023  за опубліковані на сайті презентації:

1. «Ліна Костенко. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання»,  що підтверджує сертифікат  № ДБ-2303344967 від 30.03.2023. 

2. «Невідомий відомий Тарас», сертифікат  № ДБ-2303338858 від 08.03.2023. 

3.«Підготовка до ЗНО: чергування звуків», сертифікат   № ДБ-2303337715 від 05.03.2023. 

​Учитель фізики Харченко В.С. має власні створені онлайн-тести та презентації з фізики, інформатики та астрономії на освітньому проєкті  «На Урок».

​Учитель інформатики Гавриленко О.В. на освітньому проєкті  «На Урок» 10.02.2023 р. опублікувала презентацію «Як складати алгоритми з повторенням» (4клас).

​У 2022 році Солонець О.М. взяла участь у VВсеукраїнській науково-методичній конференції «Здоров’я, добробут, безпека, освіта для сталого розвитку». На конференції вчитель ділилася досвідом роботи  «Реалізація завдань здоров’язбережувальної освітньої галузі в Новій українській школі». Її стаття «Реалізація завдань здоров’язбережувальної освітньої галузі в Новій українській школі» була надрукована в збірнику статей до цієї конференції.

     Іващенко Н.М. опублікувала на освітньому проєкті «На Урок» розробку уроку математики для 4 класу «Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач, пов’язаних із визначенням відстані», вихователь ГПД Гончарова С.А.розмістила свій авторський матеріал заняття з теми: «Природа наш рідний дім».

Директор закладу Фролова Т.І. розмістила статтю «Реалізація завдань здоров’язбережувальної освітньої галузі в Новій українській школі» у збірнику наукових статей «Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. «Здоров’я, добробут, безпека, освіта для сталого розвитку». 

Грабко В.О., педагог-організатор працювала над написанням наукової статті з теми «Освіта і глобальна ціль сталого розвитку «Забезпечення здорового способу життя та сприяння благополуччю для всіх у будь-якому віці», яка надрукована у збірнику статей «Здоров’я, добробут, безпека, освіта для сталого розвитку», СОІППО 2022 р. А також є публікації на освітньому проєкті «На урок»: матеріали для друку «Прийменники місця on, in, under, next to», роздатковий матеріал з теми «Їжа», матеріали до уроку «Казка про Do та Does».

​Ярошенко Л.В. опублікувала 7 власних методичних розробок на освітньому проєкті «На Урок», за що отримала подяку та грамоту за активне поширення власного педагогічного досвіду та поповнення бібліотеки методичних розробок, а також сертифікат рівня «Практик» за створення власних онлайн тестів. 

У збірнику матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції, яка відбулася 1 грудня 2022 р., була надрукована стаття вчителя історії Шиян О. М. «Лебединський міський художній музей імені Б.К. Руднєва: історичний нарис».

Вчитель зарубіжної літератури Стрельник С.М. взяла участь у VII Всеукраїнській науково-методичній конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика», яка відбулася 30.03.2023 р. на базі комунального закладу СОІППО та надрукувала   статтю «Роль вчителя у формуванні безпечного освітнього середовища».

Павленко Ю.В., асистент вчителя,  розмістила розробку виховного заходу «Будьте з вогнем обережні, вивчіть правила протипожежні!» на сайті «На Урок» (травень, 2023 р.) та отримала сертифікат.

Вчитель образотворчого мистецтва Ольсєвіч В.В. розмістила  на освітньому проєкті «На Урок»  конспект уроку та презентацію на тему «Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі» з образотворчого мистецтва для 7 класу та отримала сертифікат (05.04.2023). У збірнику наукових статей «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» розмістила статтю «Особистісно-професійна компетентність педагога мистецької галузі освіти в умовах діяльності закладу загальної середньої освіти» (Суми-2023).

Вчитель трудового навчання Гавриленко О. В. у збірнику наукових статей «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» розмістила статтю «Особливості використання засобів інформаційних технологій на уроках трудового навчання» (Суми, 2023). На освітньому проєкті  «На Урок» опублікувала розробку уроку «Види зачісок залежно від форми обличчя. Засоби догляду за волоссям.» та  презентацію «Врахування особливостей фігури у виборі власного стилю» (30.04.2023), тести «Класичні стилі інтер’єру» (09.01.2023) та «Декоративні квіти» (19.04.2023).

Вчитель музичного мистецтва Звоновська Є. В. за публікацію тестів на  освітньому порталі Всеосвіта отримала подяку та свідоцтво.

Вчитель фізичної культури Меренков В. В. у збірнику наукових статей «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» розмістив статтю «Фізична культура та здоров’я» (Суми-2023).

Робота  закладу освіти в умовах карантину та воєнного стану. 

​Відповідно до наказів Управління освіти, молоді та спорту, закладу освіти,  Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної освіти в Лебединському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 (затвердженого рішенням педагогічної ради, протокол №1 від 31.08.2021 р.) учнів 1-11 класів навчались на дистанційній та змішаній формах навчання. 

​Впровадження технологій дистанційного навчання в закладі освіти здійснювалось з використанням навчальної інформації, розміщеної на сайті школи http://lebedinzosh3.info в розділі «Навчальна діяльність», рубрика «Дистанційне навчання», в якій містились покликання на онлайн уроки по предметах та додаток Google Сlassroom. Активно використовуються вчителями освітні електронні платформи   Classroom,  Zoom,  Microsoft Teams. Для якісного та ефективного навчання здобувачів освіти було складено гнучкий розклад. 

Педагогічні працівники здійснювали освітній процес на електронній освітній платформі   «Моя школа», проводили уроки з використанням додатку Google Meet відповідно до розкладу. Здійснювалась поточна  координація  роботи  з учнями    щодо виконання та перевірки домашніх завдань, різних видів контролю на електронних поштах учителів, з широким використанням додатків Google: Google Forms (Форми), Google Slides (Презентації), Google Сlassroom, Youtube, Google Translate,   Google Calendar; Messenger та матеріалів освітнього проєкту «На Урок», освітнього порталу Всеосвіта. Для групової чи індивідуальної роботи широко використовувались  онлайн-ресурси,   насамперед сайт і застосунок «Всеукраїнська школа онлайн».

Вчителями початкових класів, класними керівниками здійснювалась координація роботи з учнями під час дистанційного навчання та забезпечувався зворотній зв'язок з батьками дітей, які перебували як на території громади, так і поза її межами (97 чол.)

Під час воєнного стану організована  дистанційна форма освітнього процесу шляхом підготовки презентаційних матеріалів та проведена робота з батьками щодо користування інформаційними сайтами освіти, на яких розміщені матеріали відповідної тематики.

​У закладі освіти щоденно о 9 годині ранку було забезпечено  проведення  загальнонаціональної хвилини мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії РФ проти України.

Шкільним практичним психологом забезпечено було  проведення психологічних «п’ятихвилинок»,  спрямованих на налаштування учнів на уроки, стабілізацію їх психоемоційного стану. З  метою забезпечення своєчасної психологічної підтримки учасників освітнього процесу, зменшення проявів травматизації серед здобувачів освіти педагоги закладу активно включились до впровадження проєкту «Завжди поруч». У закладі освіти шкільним практичним психологом проводяться зустрічі з педагогами  згідно графіка.

4. Підсумки проходження курсів підвищення кваліфікації у 2022 році. Атестація педагогів у 2022/2023 н. р.  

​У сучасних умовах підвищуються вимоги до кваліфікації педагогічних працівників як складової системи безперервної освіти. Вчасне проходження курсів підвищення кваліфікації сприяє значній активізації підвищення методичного рівня педагогів, набуттю працівниками нових компетентностей у межах професійної діяльності або галузі знань.

​Відповідно до плану підвищення кваліфікації на 2022 рік на базі КЗ СОІППО курси за дистанційною формою навчання пройшли 27 педагоги закладу. У зв’язку з введенням воєнного стану відбулися зміни у термінах проведення курсів підвищення кваліфікації  у педагогів Харченка В.С. з 21.03-23.03 на 16.05.-18.05, Павленко Ю.В.  з 02.03-04.03 на 14.06.-16.06. Фахові курси підвищення кваліфікації пройшла в дистанційному форматі вчитель музичного мистецтва Звоновська Є.В. в термін з 06.06. по 16.06.

​Усі педагоги закладу пройшли онлайн курси ТОВ «Академія цифрового розвитку» з теми «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти», та на освітній онлайн-платформі «Зрозуміло»  курси «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!» (мінна безпека) та  «Цивільна безпека та підготовка до надзвичайних ситуацій». Солонець О.М. пройшла курс підвищення професійного рівня педагогічних працівників (дистанційно) «Інструменти формувального оцінювання в НУШ (1-2 класи).

​У додатку Google Сlassroom в рубриці «Підвищення кваліфікації» розміщено перспективний  план проходження кваліфікації куди педагоги   вносять відомості про проходження курсів.

​У 2022/2023 навчальному році атестацію пройшли: 

- директор Фролова Т.І. на відповідність займаній посаді та як вчитель зарубіжної літератури на  підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», звання «старший вчитель»;

- вчитель англійської мови Ярошенко Л.В. на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»;

- вчитель початкових класів Солонець О.М. на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та встановлення звання «старший вчитель»;

- вчитель початкових класів Іващенко Н.М. на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»;

- вчитель початкових класів Потапенко Т.Б. на встановлення  кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»;

- педагог-організатор Грабко В.О  на встановлення  кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії» та як вчитель англійської мови  на встановлення  кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії».

​5. Наступність в умовах переходу до Нової української школи.

​  Взаємозв’язок педагогів дошкільного закладу «Казка» і школи здійснюється на інформаційному (семінари-практикуми з обговорення програм і планів   роботи, створення  дидактичного матеріалу) і на діяльнісному (обмін методиками, досвідом організації навчальної діяльності старших дошкільників і молодших школярів, взаємне консультування) рівнях. Побутує також практика взаємовідвідування вихованцями закладу дошкільної освіти  і учнями початкових класів свят (свято знань, посвята в школярі, випуск з дошкільного закладу,  свято «Прощавай Букварику»). ​

6. Профільне навчання.

​Розподіл годин для формування відповідного профілю навчання здійснює заклад освіти, враховуючи те, що на профільному рівні може вивчатись один або декілька предметів з однієї або різних освітніх галузей.

Кількість годин для вивчення профільного предмета складається з кількості годин, відведених Навчальним планом на вивчення відповідного базового предмета, до яких додається необхідна кількість додаткових годин.

​Заклад освіти у 10,  11 класах обрав   профільні предмети  навчання – українська мова та історія України. 

У школі відповідно  здійснюється профільна у 10-11 класах та допрофільна підготовка у 8,  9 класах з української мови.

Допрофільна підготовка

Клас

К-сть учнів

Курс 

К-сть год

ПІБ вчителя

9

31

Синтаксис складного речення

1

Щербак Ірина     Іванівна

 

8

31

Синтаксис простого та простого ускладненого речення

1

Щербак  Ірина     Іванівна

 

Профільна підготовка

Клас

К-сть учнів

Курс 

К-сть  год

ПІБ вчителя

10

19

Стилістика сучасної української мови

1

 Капран  Лариса Олександрівна

 

11

 16

Стилістика сучасної української мови

    1

Глум Наталія      Іванівна

 

7. Робота з обдарованими учнями.

Заклад освіти працює над підвищенням ролі вчителя в роботі з обдарованими дітьми. Робота з обдарованими дітьми – важливий напрямок у діяльності школи. Протягом навчального року проводилась послідовна робота з обдарованими  учнями.  Банк обдарованих дітей нараховує  47 учнів. 

           З метою допомогти та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем  у закладі освіти  активно діє   наукове  товариство учнів  (ШНТУ) «Ерудит»,  керівник  Ярошенко Л.В. 

​До  НТУ «Ерудит» залучено учнів 8-11 класів, які виявили здібності щодо галузей науки, за рекомендаціями вчителів відповідальних дисциплін.

​Переможцями ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН стали учні:

1. Секція історичне краєзнавство: Котенко Вікторія, учениця 10 класу, ІІ місце (вчитель історії Шиян О.М.).

2. Секція    зарубіжна     література:  Білодід Владислава, учениця 10 класу,   ІІІ місце (вчитель зарубіжної літератури  Стрельник С.М.). 

​Здобувачі освіти беруть активну участь в обласній науково-практичній конференції для слухачів Сумського територіального відділення МАН «Перший крок у науку», оскільки вона дає змогу демонструвати та продовжувати розвивати наукові здібності, презентувати свої досягнення та дослідження перед аудиторією. Цьогоріч учні отримали такі перемоги:                – дипломом І ступеня нагороджена учениця  10 класу  Дубровіна Анюта (секція мистецтвознавства);

– дипломами ІІ ступеня нагороджені учень  11 класу  Шумило Андрій (секція мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми), учень 8 класу Яровий Кирило (секція зарубіжної літератури);

– дипломами ІІІ ступеня нагороджені учениця  9 класу Гончарова Надія  (секція історичне краєзнавство), учениця  9 класу Калюжна Іванка (секція зарубіжної літератури),  учениця  8 класу  Шатьорна Вікторія (секція української мови).

​Учні  закладу освіти взяли участь в І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів, який проводився в термін з 14.10.2022 по 29.10.2022  року з 14 навчальних предметів за завданнями,  підготовленими  ЦПРПП спільно   з головами міських професійних спільнот вчителів. До участі у І етапі в школі  було залучено 245 учнів. Значна кількість школярів  брали участь у олімпіадах з декількох предметів та посіли призові місця. Визначено переможцями 18 учнів, що становить  7% від загальної кількості учасників. 

Аналіз результатів І етапу олімпіад у порівнянні з минулим навчальним роком засвідчив відсутність переможців з 6 навчальних предметів: астрономії, екології, фізики, інформатики, правознавства, інформаційних технологій. Прослідковується тенденція  суттєвого зменшення кількості як учасників, так і переможців І етапу, а від так і учнів-переможців для участі в олімпіадах ІІ етапу. Резервний склад учасників (ІІІ місце)  відсутній. У зв’язку із військовим станом,  ІІ етап олімпіад не проводився.                                           

​Кожного року учні школи   стають  переможцями, призерами, лауреатами, учасниками Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів, турнірів.

Учителі постійно опікуються творчим розвитком філологічно обдарованих учнів. У  І етапі ХХVІ обласного літературного конкурсу «Проба пера» 2023 р. у номінації «Проза» (старша вікова категорія) І місце посіла  учениця 11 класу Живодрова Аліна   (учитель Глум Н.І.); у ІІ етапі – І місце у цій же номінації. Карпенко Софія (6 клас, учитель Капран Л.О.) посіла  ІІ місце в номінації «Проза»  (середня вікова категорія ), Білодід Владислава (10 клас, учитель Капран Л.О.) –  І місце в номінації «Поезія» (старша вікова категорія) та  ІІІ місце в  обласному етапі зазначеного конкурсу. Карпенко Віра та Вечерова Аліна (учениці 5  класу, учитель Щербак І.І.)  мають ІІІ місце в номінації «Поезія»   у середній віковій категорії.

Учениці 8 класу Шатьорна Вікторія та Тересова Поліна отримали дипломи ІІ ступеня у   І етапі  Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси», номінація «Театральне мистецтво» - «Живе слово» (учитель Щербак І.І.). Котенко Вікторія (10 клас)  також отримала диплом ІІ ступеня та стала лауреатом обласного етапу цього конкурсу (учитель Капран Л.О.), про що є відповідний сертифікат (наказ №195 від 21.10.2022).

Робота учениці 10 класу Білодід Владислави (учитель Капран Л.О.)   «Героям нашого часу» посіла І місце в ІІ (міському) етапі ХХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!» в номінації «Література».

Живодрова Аліна  (11 клас, учитель Глум Н.І.) взяла участь у Всеукраїнському літературному конкурсі імені Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятись зміг!», результати якого будуть оголошені у грудні 2023 року. 

Учениця 10 класу Білодід Владислава (учитель Капран Л.О.) має диплом ІІ ступеня за перемогу у Всеукраїнському конкурсі есе учнівської та студентської молоді «Мій Шевченко», учениця 6 класу Карпенко Софія (учитель Капран Л.О.)   має подяку за участь у зазначеному  конкурсі, який проводила ГО «Інноваційні обрії освіти». Учениця   взяла участь у конкурсі літературної творчості «Березневі містерії» від Київського університету           ім. Б. Грінченка та нагороджена грамотою за медитативність поетичного слова у літературно-мистецькому конкурсі «Березневі містерії-2023» (номінація ПОЕЗІЯ). Білодід Владислава (10 клас, учитель Капран Л.О.)  з творчою роботою «Моє місто після ПЕРЕМОГИ» та Карпенко Софія (6 клас, учитель Капран Л.О.)  з творчою роботою  «Україна – це Європа» стали учасниками харитативної акції від ДСЯО в Сумській області.

Білодід В. (10 клас), Ольвач О. (6 клас), Карпенко В. (5 клас), Карпенко С. (6 клас) взяли участь у конкурсі «Олімпійський рух: від історії до сьогодення» в номінації «Література».

​Учениця 11 класу Живодрова А. зайняла ІІ місце у міському етапі конкурсу творчих робіт «Історія України і державотворення».

       У Всеукраїнському  етапі математичного конкурсу  «Кенгуру» взяли участь 18 учнів:  6 учнів 10 класу, 6 учнів 9 класу; 4 учні 8 класу; 2 учні 6 класу. У Міжнародному етапі математичного конкурсу «Кенгуру» взяли участь 39 учнів. Відмінний результат має 4 учні, добрий результат – 16 школярів. До участі у даному конкурсі долучилися й учні 2 та 3 класів. Відмінний результат мають 2 учні 2 класу, добрий результат мають 5 учнів 2 класу та 1 учениця 3 класу.

У І етапі щорічного Всеукраїнського конкурсу малюнків «Зоологічна галерея» роботи учениці 7 класу Мішури Вікторії зайняли ІІ місце.

Учні закладу брали активну  участь у міському конкурсі малюнків «Олімпійський рух – історія та сьогодення».

У конкурсі «Чарівні барви Лебединщини», який відбувся 20-25.03.2023 р. на базі ЦПО, у номінації «Народні обереги», призові місця зайняли: учениця 7 класу Мішура Вікторія – І, учениця 9 класу Гончарова Надія – ІІ.

​Учні 2 класу (вчитель Солонець О.М). взяли участь в обласному конкурсі «Проба пера». У номінації «Проза» Ольвач Вадим зайняв І місце в І етапі та І місце в ІІ етапі, а Котенко Євген ІІІ місце в міському етапі. У номінації «Поезія» Кочура Тимур здобув ІІІ місце (міський етап).

         Учні 1 класу (вчитель Іващенко Н.М.) у 2022 році взяли участь у Всеукраїнському конкурсі дитячої творчості до Всесвітнього дня домашніх тварин «Мій домашній улюбленець», в номінації «Авторська фотографія» Павленко Богдан і Мелещенко Кіра зайняли І місце, Хелемеля Катерина - ІІ місце. В Міжнародному конкурсі мистецтв «Воля», в номінації «Декоративно-прикладне мистецтво» Павленко Богдан отримав диплом І премії, вчитель – подяку за участь.Учениця 1 класу Хелемеля Катерина взяла участь у Всеукраїнському літературному конкурсі «Сторінками казок народів світу»  і отримала диплом   І ступеня.

    ​У листопаді 2022 року учні 2 класу (вчитель Солонець О.М.) взяли участь у Всеукраїнському дистанційному конкурсі «Моя Україна-2022». Переможцем у молодшій віковій категорії став Дубровін Даниїл і був нагороджений грамотою благодійної організації «Барвистий живопис» і пам’ятним сувеніром.

     ​У грудні 2022 року Дубровін Даниїл (учень 2 класу) взяв участь у Всеукраїнському багатожанровому проекті «За Україну, за її волю» і здобув І місце. Був нагороджений грамотою благодійної організації «KIDS», а вчитель отримала подяку за відмінно пройдену  участь у проекті. 

      ​Учні 2 класу взяли активну участь у Всеукраїнському креативному проєкті «Мій домашній улюбленець». І місце отримав Дубровін Даниїл, а Мірошніченко Маргарита та Кочура Тимур здобули ІІ місця. 

    ​У І етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» у номінації «Новорічний подарунок» (молодша вікова категорія) ІІ місце посіла Токар Вікторія (учениця 2 класу). Токар Вікторія взяла участь в онлайн-конкурсі малюнків «Олімпійський рух: історія і сьогодення».

   ​У Всеукраїнському онлайн-конкурсі від Сумського педагогічного університету ім.  А.С.Макаренко «Географічний крос-2023»  дипломи учасника отримали 2 учні.

 ​Учень 3 класу Пивоваров Артем (вчитель Кузьменко В.А.) зайняв ІІІ місце у І етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси», номінація «Театральне мистецтво» - «Живе слово» (молодша вікова категорія).Третьокласники в онлайн-форматі долучилися до інтерактивної навчальної сесії з кібергігієни, безпечної поведінки в інтернеті та протидії кібербулінгу.

​Активною була участь здобувачів освіти  5-11 класів закладу у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок»:

– з математики взяли участь 36 учнів. Дипломи І ступеня має 7 учнів, диплом ІІ ступеня – 2 учні, диплом ІІІ ступеня – 7 учнів, диплом учасника – 20 учнів; 

– з географії взяли участь 32 учні. Диплом І ступеня має 4 учні, диплом ІІ ступеня – 1 учень, диплом ІІІ ступеня – 1 учень,  диплом учасника – 26 учнів; 

– з біології взяли участь 14 учнів. Диплом І ступеня має 7 учнів, диплом ІІ ступеня – 2 учні, диплом ІІІ ступеня – 1 учень,  диплом учасника – 4 учні;

– з хімії взяли участь 6 учнів. Диплом І ступеня має 3 учні, диплом ІІ ступеня – 1 учень, диплом учасника – 2 учні;

– з інформатики взяли участь 14 учнів. Диплом І ступеня має 3 учні, диплом ІІ ступеня – 1 учень, диплом учасника – 10 учнів;

– з української мови та літератури взяли участь 37 учнів.Диплом І ступеня має 1 учень, диплом ІІ ступеня – 8 учнів, диплом ІІІ ступеня – 4 учні; диплом учасника – 24 учні;

– з трудового навчання взяли участь 22 учні. Диплом І ступеня має 1 учень, диплом ІІ ступеня – 3 учні, диплом ІІІ ступеня – 1 учень; диплом учасника – 17 учнів;

– з громадянської освіти взяли участь 5 учнів. Диплом ІІІ ступеня має 1 учень, диплом учасника – 4 учні;

–  із зарубіжної літератури участь взяли 56 учнів.  Диплом І ступеня має 8 учнів, диплом ІІ ступеня – 14 учнів, диплом ІІІ ступеня – 17 учнів; диплом учасника – 17 учнів;

– із англійської мови участь взяли 70 учнів.   Диплом І ступеня має 10 учнів, диплом ІІ ступеня – 5 учнів, диплом ІІІ ступеня – 9 учнів; диплом учасника – 46 учнів;

– з історії участь взяли 21 учень.  Диплом І ступеня має 3 учні, диплом ІІ ступеня – 3 учні, диплом ІІІ ступеня – 1 учень; диплом учасника – 14 учнів.

​     Школярі початкових класів також були активними учасниками Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок», онлайн олімпіади «Всеосвіта». 12 учнів 1 класу і 11 учнів 2 класу  стали учасниками  онлайн олімпіади з української мови «Всеосвіта. Зима-2022/2023». Учні 1 класу мають такі результати: диплом І ступеня – 1 учень, диплом ІІ ступеня – 5 учнів, диплом ІІІ ступеня – 2 учні, сертифікати за участь – 4 учні. У 2 класі диплом І ступеня отримав 1 учень, диплом ІІ ступеня – 2 учні, дипломи ІІІ ступеня – 2 учні, 6 учнів отримали сертифікати за участь. Учні 3 класу були активними учасниками Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» (Зима 2023). З української мови диплом І ступеня отримав 1 учень, диплом ІІ ступеня – 1 учень, дипломи ІІІ ступеня мають 2 учні. В олімпіаді з української мови та літератури диплом І ступеня отримав 1 учень, диплом ІІ ступеня – 1 учень, дипломи ІІІ ступеня – 2 учні. В олімпіаді з ЯДС 1 учень отримав диплом І ступеня та диплом ІІ ступеня отримав 1 учень. Учні 4 класу мають такі результати: «Математика» - диплом І ступеня – 2 учні, диплом ІІ ступеня – 1 учень, диплом ІІ ступеня – 1 учень; «ЯДС» – диплом І ступеня – 2 учні, диплом ІІ ступеня – 1 учень, диплом ІІІ ступеня – 1 учень;  «Українська мова» - диплом І ступеня 1 учень, а дипломи ІІ ступеня – 2 учні; «Предмети початкової школи» - диплом І ступеня 1 учень,  дипломи ІІ ступеня – 2 учні.

У рамках проведення Шевченківських днів у період  з 27.02.2023 по 10.03.2023 р. проведено такі заходи: інформаційні хвилинки «Титан духу й думки» (онлайн усі вчителі, 5-11 класи), ранкова зустріч «Наш Шевченко: який він насправді», перегляд  мультфільму «Як Шевченко став зіркою», вікторина «Знаменитий Шевченко» (5 клас), вікторина «Тарас Шевченко – геній українського народу»,  мистецький калейдоскоп «Шевченко - художник», перегляд фільму «Шевченко і Сумщина» (6 клас), усний журнал «Усім відомий невідомий Шевченко» (7 клас), круглий стіл «Шевченко. Цікаві факти» (8 клас), інтелектуальна гра «Розгадую кросворди про Т. Шевченка», проведено  шевченкіаду «Правда чи фейк?» (9 клас), мистецька вітальня «Образ Т. Шевченка у творах світового мистецтва» (10 клас), вікторина «Наш Шевченко», перегляд  презентації «Невідомий відомий Тарас», журналістське інтерв’ю «Що нам відомо про генія Тараса Шевченка?»  (11 клас).  Протягом цього періоду діяли змінні виставки «Відомий і невідомий Шевченко», «Фотоквест «Загадковий Шевченко»», «Кобзар, невідомі факти». Діти розгадували кросворди, шаради, а за QR-кодами можна було не лише перевірити свої знання у вікторині за творчістю великого Кобзаря, а й багато дізнатися про шанування поета у світі. Учні закладу взяли також участь у конкурсі есе «Мій Шевченко», який проводила ГО «Освіторія».

​У закладі освіти постійно проводиться  робота по популяризації правових знань та підвищення правової культури учнівської молоді через проведення Всеукраїнського тижня права, який проходить у вересні. 

Учні школи щороку є переможцями та призерами міських спортивних змагань, досягають вагомих результатів з ігрових видів спорту.

​Традиційним є проведення у навчальному закладі декади знань з навчальних предметів, які допомагають виявити та розвивати обдарованих, творчо мислячих учнів.

Значна увага в школі  приділялася сприянню професійного самовизначення та свідомого вибору професій, популяризації актуальних на ринку праці професій.

​Протягом навчального року в  закладі освіти були проведені традиційні тематичні дні: День Знань, Олімпійський тиждень та День фізичної культури і спорту, День вчителя, День захисника України, День толерантності, День пам’яті жертв голодомору, День гідності та свободи, День соборності України. Реалізація напрямів виховної роботи здійснювалася через систему загальношкільних, класних та позакласних заходів за тематичними періодами.

8. Державна підсумкова атестація.

​​У зв'язку із запровадженням в Україні воєнного стану, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №19 «Про  звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2022/2023 навчальному році»  від 11.01.2023 року учнів 4-х та 9-х класів у 2022/2023 навчальному році звільнено від проходження державної підсумкової атестації. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2023 року», від 23 лютого 2023 року  №2925-ІХ,   учні 11-12-их класів звільнені від проходження ДПА.

Другий рік поспіль в умовах війни в Україні замість класичного ЗНО буде проведено національний мультипредметний тест (наказ МОН №318 від 20.03.2023). Національний мультипредметний тест  складається з двох обов'язкових предметів української мови та математики і третього предмета на вибір. Це може бути: історія України, іноземна мова, біологія, фізика або хімія. Проведення  сесій НМТ:  основна триватиме у період з 5.06.2023 р. по 23.06.2023 р.  Додаткова сесія – з 11.07.2023 р.  по 24.07.2023 р.

У рамках підготовки учнів 11 класу до НМТ учителі школи надавали консультації учням з навчальних предметів, проводили додаткові заняття. 

​​9. Рівень навчальних досягнень учнів школи, якість знань.

Клас

Всього учнів

високий

достатній

середній

початковий

н/а

 

 

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

 

5-11

192

13 ч.

7 %

56 ч.

29 %

111 ч.

58%

12 ч.

6 %

-

         Якісний показник становить – 36% (відсоток учнів, які навчаються на високому та достатньому рівнях).                                                                                                               

За  підсумками навчального року якісний показник навчальних досягнень учнів по класах становить:

5 клас (класний керівник Щербак І.І.) – якісний показник  53%. Відмінний результат у навчанні мають 4 учні:  Вечерова Аліна, Голіус Мілана, Карпенко Віра, Кравченко Євгенія.

6 клас (класний керівник Капран Л.О.) – якісний показник 37%.  Відмінний результат у навчанні мають 4 учні: Шепіль Анастасія, Ольвач Ольга, Карпенко Софія, Башевник Валерія. 

7 клас (класний керівник Стрельник С.М.) – якісний показник  23%. Відмінний результат у навчанні мають 2 учні: Кобиліна Вікторія, Мішура Вікторія.​

8 клас (класний керівник Звоновська Є.В.) – якісний показник  26%. Відмінників немає. 

9 клас (класний керівник Пархоменко О.В.) – якісний показник  32%. Відмінників немає. 

10 клас (класний керівник Тонченко О.М.) – якісний показник  48%. Відмінний результат у навчанні мають  3 учні: Дубровіна Анюта,   Котенко Вікторія, Білодід Владислава.

11 клас (класний керівник Ярошенко Л.В.) – якісний показник  31% Відмінників немає.

10 заочний  клас  (класний керівник Сердюк С.В.) – якісний показник 20%. ​

12 заочний клас (класний керівник Глум Н.І.) – якісний показник 0%.

Якісний показник  знань учнів 5-11 класів  становить 36%, 10, 12 заочних класів – 20%.

Два  учні  школи навчались за індивідуальною формою навчання: Коротич Ангеліна (8 клас), Ніколаєнко Михайло (3 клас). На інклюзивному навчанні навчалися 3 учні: Бічук Тимофій (6 клас), Виноград Юлія (8 клас), Виноград Степан (4 клас). 

​Ефективність роботи закладу освіти  значною мірою залежить від спільних дій навчального закладу і сім’ї, організації роботи з батьками в сучасній школі. У планах виховної роботи школи, класних керівників передбачено  напрямки роботи з батьками: вивчення сімей учнів; педагогічна освіта батьків; участь батьків у підготовці та проведенні колективних творчих справ у класі; педагогічне управління діяльністю батьківського комітету класу; індивідуальна робота з батьками. 

Питання співробітництва школи і сім’ї постійно розглядаються на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Під час засідань класні керівники обмінюються досвідом роботи з даного питання, вивчають новинки.

10. Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами

На виконання Закону України «Про освіту», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» від 15.09.2021 №957, «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами» від 21.07.2021 №765, висновків Інклюзивно-ресурсного центру, заяв батьків та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання їх соціалізацію та інтеграцію в суспільстві в закладі створені 3 класи з інклюзивним навчанням де навчається 3 учнів з особливими освітніми потребами.

Для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладі створені умови для:

забезпечення безперешкодного доступу до будівель та приміщень закладу дітей з ООП; 

забезпечення необхідними навчально-методичними і наочно-дидактичними посібниками та індивідуальними технічними засобами навчання;

облаштування кабінету психологічного розвантаження для проведення корекційно-розвиткових занять;

забезпечення відповідними педагогічними кадрами.

Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітньому навчальному закладі на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Освітній процес у класах з інклюзивним навчанням здійснюється відповідно до типових навчальних планів  закладів загальної середньої освіти, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Педагоги закладу активно залучають учнів даної категорії до участі в різноманітних конкурсах.

11. Шкільна бібліотека.

           Велику роль в освітньому  процесі відіграє книга. Тому пропаганда читання, виховання інформаційно-бібліографічної  та читацької культури, формування вміння користуватися бібліотекою, книгою  та виховання бережного ставлення до неї – пріоритетні напрямки спільної діяльності педагогів, бібліотеки, батьків.         

У школі проводиться робота щодо поповнення навчальних кабінетів художньою та довідковою літературою, словниками, настінними картами, таблицями, методичною літературою. Усі підручники, які використовуються мають гриф Міністерства освіти  і науки України. 

         Бібліотечний фонд становить 17396 примірників, з них:

9807 – художня література;

4172  – підручники;

2344 – довідкова, методична та дитяча література.

         Кожного року до бібліотеки надходять художня література та  підручники. У цьому навчальному році було отримано 56 підручників  для учнів 5 класу НУШ.

         У 2022/2023 навчальному році учні початкових класів були забезпечені підручниками на 100%, учні 5 класу- на 10%, учні 6-9 класів – на 99%, учні 10-11 класів – на 100 %.

  Шкільна бібліотека обслуговує 334 читачі. З них 299 – це учні 1-11 класів, решта – педагогічні працівники школи та жителі міста.

Шкільна бібліотека є осередком  проведення тематичних вечорів, бібліотечних уроків, книжкових виставок, що сприяє підвищенню читацької культури та формуванню естетичних смаків школярів. Цьогоріч була проведена акція «Подаруй бібліотеці книгу», в якій учні закладу прийняли активну участь та поповнили фонд бібліотеки цікавими екземплярами дитячої художньої літератури.

12. Виховна робота закладу освіти.

Пріоритетним напрямком виховної роботи школи є превентивне виховання учнівської молоді. Школа є опорною у місті з даного виховного напряму, тому знаходиться у постійному пошуку нових сучасних підходів до цієї роботи. 

Одним із основних питань, що є нагальним сьогодні, є проблема щодо запобігання булінгу серед  учнів у закладах освіти. Адміністрацією закладу проведена відповідна робота:

- на засіданні педагогічної ради розглянуто питання «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання й протидію булінгу та домашнього насильства у закладі освіти на 2022/2023 навчальний рік» (протокол №2 від 07.09.2022), на нараді при директору розглянуто питання «Про реалізацію антибулінгової політики в закладі освіти» (протокол №3 від 05.12.2022);

- наявний план заходів, спрямований на запобігання і протидію булінгу та домашнього насильства в закладі освіти, схвалений на засіданні педагогічної ради (протокол №2 від 07.09.2022) та оприлюднений на сайті закладу lebedinzosh3.info. Відповідальна особа: заступник директора з виховної роботи  Загребельна Тетяна Володимирівна;

- у закладі створена комісія з профілактики булінгу та насильства (наказ «Про створення комісії щодо питань протидії булінгу у закладі освіти» від 02.09.2022 року № 98).

- інформація про профілактику булінгу в закладі освіти розміщена на сайті закладу

відповідно до вимог законодавства.

Станом на 02.06.2023 року проявів булінгу серед учнів школи не зафіксовано.

Зважаючи на непростий час у закладі освіти велику увагу приділяють безпеці життєдіяльності. Класні керівники та педагоги постійно нагадують учням про обережність під час сповіщення «Повітряна тривога», поводження з підозрілими та незнайомими предметами, неприпустимість спілкування з незнайомими на вулиці та в мережі Інтернет. Звертається увага та перебувають під контролем потенційно небезпечні місця на території закладу освіти. Проте, були виявлені випадки перебування дітей у недобудові. Із даними здобувачами освіти були проведені бесіди.

Школа тісно співпрацює з працівниками правоохоронних органів. Адже профілактична робота дає можливість формувати у дітей уміння діяти в конфліктних ситуаціях, приймати правильні рішення, володіти навичками самозбереження, знати свої права та обов’язки. Тому традиційними стали зустрічі працівників правоохоронних органів з учнями та батьками школи, зокрема була запрошена інспектор ювенальної превенції Лебединського відділення поліції. Головною метою зустрічі було попередження протиправних дій з боку дітей та застереження їх від небезпеки. Розмова йшла про види правопорушень, які часто трапляються у шкільному середовищі та на вулиці, про правила безпечного поводження в Інтернеті, про популярні молодіжні субкультури.

Сьогодення вимагає не тільки від дорослих, а й від дітей знання і дотримання правил збереження життя. У закладі освіти створений і дії кабінет безпеки. На базі якого проводяться виховні заходи. Так, класними керівниками Капран Л.О.,Щербак І. І. було проведено квест "Твоя безпека" між командами "Уважні" та "Обережні". Захід відбувся за участі представників ДСНС Гончаренка М. М., Завалія В. В. та підрозділу патрульної поліції Діденка О. С., які поділились з учнями корисною інформацією, допомогли пригадати правила пожежної та мінної безпеки, назви дорожніх знаків, їх призначення, запам'ятати алгоритм дій у надзвичайних ситуаціях. До заходу долучились шкільна медсестра Оголь Л. М. і шкільний практичний психолог Штехно А.О. Учнівство 3, 4, 7, 10, 11 класів прослухали бесіду-розповідь від працівників ДСНС з теми "Мінна безпека. Правила безпечної поведінки з вибухонебезпечними предметами, а також як діяти в надзвичайних ситуаціях". Дітей ознайомили, які є вибухонебезпечні предмети, вибухові пристрої, саморобні міни-пастки, міни-сюрпризи. Працівники ДСНС розповіли учням про пса Патрона, який допомагає шукати і виявляти різні вибухонебезпечні предмети і рятує життя людей. Роз’яснювальна робота проводилася не тільки із здобувачами освіти, але і з батьками та педагогами. Були проведені загальношкільні батьківські збори із залученням представника ДСНС Завалія В.В.

Здобувачі освіти та колектив Лебединського ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 постійно беруть участь у волонтерскій діяльності. Постійно організованізовувались збори продуктів та теплих речей, які були передані військовій частині. 5 грудня у закладі відзначили Всесвітній день волонтера. Особливо актуальне це свято сьогодні, адже на плечах волонтерів лежить неабияка допомога та відповідальність під час війни. Здобувачі освіти 1 та 2 класу долучились до акції «Я-волонтер», створивши патріотичне сонечко з долоньок із написаними іменами учнів та учениць. Також було зібрано солодощі та малюнки для військових. У переддень Дня Святого Миколая, традиційно у нашому закладі освіти проводиться благодійна акція «Дякую тобі, Захиснику!». Мета даної акції – виготовлення сувенірів, малюнків, листів, подарунків задля вшанування мужніх та героїчних вчинків військовослужбовців України, а також збір посилок воїнам-захисникам. До акції долучились учні, батьки, вчителі та працівники закладу. Зібрали смаколики , а саме: печиво, цукерки, мед, чай, закрутки та засоби гігієни. Усі зібрані речі сьогодні були передані військовим, аби кожен з них відчув підтримку та вдячність з боку дітей та дорослих. 14 квітня у місті відбулася благодійна ярмарка «Разом до перемоги» на підтримку Збройних сил України. Школярі продавали кекси, тістечка, цукерки та інші смаколики, а також поробки, виготовлені своїми руками. Загалом під час ярмарки вдалося зібрати 1000 грн. Ці кошти були передані для придбання приладу нічного бачення для військового підрозділ, у в якому служить батько нашої учениці.

Відповідно до річного плану протягом навчального року в закладі були проведені тижні та декади, дні та заходи, зокрема загальношкільний захід «В Єдності наша сила», «О рідна мово, скарбе мій», літературно-музичний захід «Нескорена країна», «Краса та велич символів народних», Всеукраїнський урок доброти. Зважаючи на специфіку даного навчального року, ряд виховних заходів були проведені онлайн. Так, учні школи до Дня матері запустили челендж «Моя мама найкраща» та приєдналися до обласного челенджу «#Сумщина_у_вишиванці» до Дня вишиванки,  «Пролунав дзвоник останній».

Велику увагу заклад освіти приділяє національно-патріотичному вихованню підростаючого покоління. У 2022/2023 н.р. заплановано та проведено ряд тематичних тижнів за напрямком національно-патріотичного виховання.:

- тиждень патріотичного виховання 26.09-30.09.2022 (проведені заходи: години спілкування, бесіди, інформаційні хвилини: «Сторінками історії: Міжнародний день миру», «Голуб Миру» – символ цього дня», круглий стіл «Право народів на мир», створення експозиції про трагічні події 29-30 вересня 1941року в Бабиному Яру, а також інші злочини, скоєні нацистами під час окупації України у роки Другої світової війни);

- тиждень козацької слави 10.10-14.10.2022 (проведені заходи: прес-огляд  «Володарі гетьманської булави», усний журнал «Україна від козацьких часів до сьогодення» (5-9  класи), змагання «Справжній український козак»  ( 3-4  класи), спортивне свято  «З козаків візьмемо приклад»  (5-8 класи), книжкова виставка «Історія українського козацтва», спортивні змагання «Юні патріоти» (9-11  класи));

- тиждень патріотичного виховання 28.11-02.12.2022 (проведені заходи: конкурс малюнків «У нас єдина держава і ми єдиний народ» (1-4  кл.), історичні перерви, презентації «Становлення Українського війська», калейдоскоп рекламних відеороликів «Збройні Сили України – наша гордість»);

- тиждень знавців державотворення 05.12-09.12.2022 (проведені заходи: бесіди «Україна – моя рідна Батьківщина», «Краса і велич символів державних», випуск стінівок «Герої України. Хто вони?» (6-7  класи),  засідання круглого столу «У нас єдина держава і ми єдиний народ» (8-9  класи), правовий лекторій «Законів слід дотримуватись» (10-11  класи));

- тиждень звичаїв та обрядів 09.01.-13.01.2023 (проведені заходи: фестиваль колядок та щедрівок «На щастя на здоров’я, на Новий рік», конкурс фотозвітів «Зимові канікули» (5-9  класи));

- тиждень історичної пам’яті 23.01.-27.01.2023 (проведені заходи: інформаційні п’ятихвилинки «Голокост – пером на серці людства», випуск плакатів «Квіти у полі, там де Крути…» (5-9 класи), інформаційне повідомлення «Крути – символ національної честі»);

- тиждень рідної мови 22.02-26.02.2023 (проведені заходи: конкурс читців поезії «Вивчайте, любіть свою мову, як рідну Вітчизну, любіть!» (до Дня рідної мови), тематичні уроки «Коли зникає рідна мова – народу більше немає», конкурс-гра «Чи знаю я рідну мову?» (5-9  класи));

- тиждень пам’яті Кобзаря 09.03-12.03.2023 (проведені заходи: відеоперерви «Мистецька спадщина  Т.Г. Шевченка», конкурс декламаторів поезії «Тарасова доля – то правда жива» (1-6 класи), книжкова вистака «У Шевченковій світлиці»);

- тиждень пам'яті та примирення   03.05.-07.05.2023 (проведені заходи: усний журнал «Пам’ятаймо  минуле заради майбутнього», виставка література «Страшна війна…»).

У закладі наявні стенди національної символіки, стенд «Герої нашого часу», де розміщені фото випускників, що стали на захист України.

З метою здійснення превентивного виховання за важковиховуваними учнями закріплені вчителі-наставники, які  співпрацюють з батьками, постійно контролюють  місцезнаходження під час навчального процесу, пропуски уроків без поважної причини, ведуть щоденники спостережень та обліку роботи з такими учнями. За окремим планом працює Рада профілактики   правопорушень

Велика увага приділяється розвитку творчих здібностей учнів, роботі з обдарованими дітьми. Пишаємося досягненнями наших учнів:

- Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» (ІІ місце Котенко В. (ІІ етап, міський) номінація «Історія», І місце (номінація «Література») Білодід Владислава (ІІ етап, міський);

- Всеукраїнський конкурс малюнків «Зоологічна галерея» (Мішура Вікторія, 7 клас ІІ місце в І міському етап);

- Всеукраїнський фестиваль дитячої та юнацької творчості «Чисті роси», номінація «Художнє виконавство» - "Співуча веселка» (І місце Звоновська Вікторія, 1 клас, ІІ обласний етап; Шевчук Наталія 4 клас, ІІ місце І міський етап; Хоруженко Ангеліна 4 клас, ІІІ місце І міський етап);

- Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція», номінація «Новорічний подарунок» (Токар Вікторія. 2 клас, ІІ місце в Іміському етапі).

Одним із напрямів виховної роботи школи є екологічне виховання учнів, ключовою метою якого є формування відповідального та дбайливого ставлення до природи. У школі проводилися акції «Чисте довкілля», «Годівничка для птахів». 

«Здоров’я – запорука успіху в дорослому житті» – це одне із гасел виховної роботи в нашому закладі, який є Школою сприяння здоров’ю. Традиційним у рамках впровадження здоров’язбережувальних технологій стало проведення тематичного періоду «Життя людини – найвища цінність». Кожен учень міг знайти собі заняття до душі, адже пропонувалися різні види заходів і змагань. 

Учні закладу освіти щороку беруть учсть у міських спортивних змагань, досягають вагомих результатів з ігрових видів спорту:

- перемога у міських змагання до дня фізичної культури та спорту учениці 3 класу Коробейник Ольгу, учня 8 класу Летягу Даміра, учня 11 класу Кабацького Дмитра.

- 21 грудня у м. Суми проходив відкритий чемпіонат Сумської області серед ветеранів, дорослих та юнаків з легкої атлетики у приміщенні. Учень 8 класу Дамір Летяга зайняв ІІ місце в естафеті. Вчитель фізичної культури Меренков В.В. зайняв ІІ місце, біг на 3000 м.

Проаналізовано стан охоплення учнів гуртковою та позакласною роботою  в школі і позашкільних установах. Встановлено, що у шкільних гуртках задіяно 59% (178 учнів). Отже значна кількість учнів школи охоплено гуртковою роботою.

У закладі працюють такі шкільні гуртки та секції:

- патріотичний гурток «Я - патріот» - 30 учнів;

- гурток «Основи синтаксису» - 28 учнів;

- гурток образотворчого мистецтва «Сяйво веселкових барв» - 15 учнів;

- Секція «Волейбол» - 20 учнів;

- Вокальний гурток «Нappy kids», «Мальви» - 20 учнів;

- Гурток «Істрія математики» - 15 учнів;

Позашкільні гуртки та секції:

- «Квілінг» - 31 учень

- «Оригамі» - 30 учнів;  

- «Паперопластика» - 15 учнів;

- «Геометричне моделювання» - 15 учнів;

- НТУ «Зарубіжна література» - 15 учнів;

- НТУ «Історичне краєзнавство» - 15 чоловік.

Вагоме місце у виховній роботі школи займає учнівське самоврядування, представлене шкільним учнівським парламентом, який очолює учениця 10 класу Дубровіна Анюта. Члени парламенту виступають на загальношкільних лінійках, організовують рейди-перевірки «Урок», «Перерва». випускають загальношкільну газету «Школяда», беруть активну участь у підготовці та проведенні загальношкільних позакласних заходів.

Зважаючи на специфіку даного навчального року, а саме введення карантинних обмежень та воєнного стану робота з батьками проводилася дистанційно і більш індивідуально.

Реалізація завдань освіти потребує нових підходів до особистості учня, його потреб та інтересів. Метою навчання має бути не тільки отримання знань як сукупності фактів, теорій, але й удосконалення особистості учня внаслідок уміння навчатися самостійно. Завдання школи  – надати можливості для самореалізації, саморозвитку особистості, сприяти пошуку власної індивідуальності.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень