A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лебединський заклад загальної середньої
освіти І-ІІІ ступенів № 3
Лебединської міської ради Сумської області

Географія

Дата: 21.12.2022 13:28
Кількість переглядів: 31

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з географії

При складанні використовувались наступні джерела:

1. Наказ МОНУ від 21.08.2013 №1222 “Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 1009 від 19.08.2016) [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/stru

2. Географія, 6-9 класи Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено наказом МОН України від 07.06.2017 № 804), розміщена на офіційному веб-сайті МОН:

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas

3. Географія, 10-11 класи (Рівень стандарту) Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Затверджено Міністерством освіти і науки України» (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407)

4. «Абетка для директора», Розділ 3, Напрям 2 «Система оцінювання для здобувачів освіти», с. 87

5. «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році», с.126

 

Критерії оцінювання, запропоновані МОН, є загальними і використовуються як основа, своєрідний каркас, за допомогою якого вибудовується система оцінювання.

Оцінюючи навчальні досягнення учнів з географії, необхідно враховувати:

- правильність і науковість викладення матеріалу, повноту розкриття понять і закономірностей, точність вживання географічної та картографічної термінології;

- ступінь самостійності відповіді;

- логічність, доказовість у викладенні матеріалу;

- ступінь сформованості інтелектуальних, загальноосвітніх, специфічних умінь (робота з картографічними, статистичними та іншими додатковими матеріалами).

Оцінюючи результати навчальної діяльності учнів з географії, необхідно враховувати рівень засвоєння теоретичних знань і сформованості практичних умінь, досвід творчої діяльності.

Вимоги до оцінювання результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності. Оцінювання ґрунтується на позитивному підході, що, передусім, передбачає врахування рівня досягнень учня.

Оцінювання навчальних досягнень учнів з географії здійснюється з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей і передбачає диференційований підхід щодо його організації. Критерієм оцінки роботи учнів є не стільки обсяг навчального матеріалу, що залишився в пам’яті, скільки вміння його аналізувати, узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, використовувати в життєвих ситуаціях, вміння самостійно здобувати знання. При цьому важливо використовувати під час вивчення географії мотиваційний потенціал для учнів: авансування успіху, спонукання до самоаналізу, самооцінки, самопiзнання, інтенсифікація того змісту навчального матеріалу, який має особистісне значення для учнів.

Початковий рівень навчальних досягнень характеризується фрагментарним володінням учнем навчальним матеріалом. Учень може розпізнавати окремі географічні об’єкти, намагається давати їм визначення, за допомогою вчителя знаходить їх на карті.

Середній рівень навчальних досягнень передбачає, що учень може відтворити (повторити) інформацію, тобто володіє знаннями-копіями. Він розуміє основний матерiал, за допомогою вчителя визначає поняття і закономірності, частково пояснює взаємозв’язки у природі та суспільстві, використовує картографічний матеріал. У процесі виконання практичних робіт правильно використовує джерела знань. Спостерігаючи за природними та суспільними явищами, виділяє лише окремі їх особливості.

Достатній рівень навчальних досягнень передбачає, що учень достатньо володіє програмовим навчальним матеріалом, самостійно виправляє допущені помилки, підтверджує свої знання відповідними аргументами, здатен застосовувати здобуті знання на практиці. Правильно відбирає джерела необхідних знань для розв’язання проблем у типових ситуаціях. Здатний вести спостереження за природними та суспільними явищами.

Високий рівень навчальних досягнень передбачає вичерпну, правильну відповідь, повне розкриття змісту понять, закономірностей і географічних взаємозв’язків, підтверджує їх прикладами. Учень грамотно і творчо використовує картографічні матеріали та інші джерела знань, вміє робити висновки та узагальнення на основі практичної діяльності; правильно проводить спостереження, оформлює та аналізує їх результати.

 

Критерії оцінювання усного опитування.

Рівні навчальних досягнень

Бали

 

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

 

Початковий

1

Учень (учениця) називає окремі географічні явища та об'єкти (гори і рівнини, суходіл і океан, село і місто, галузь і т.д.) й за допомогою вчителя знаходить відмінності між ними та показує на карті.

2

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює незначну частину навчального матеріалу (окремі факти на елементарному рівні), має нечіткі уявлення про географічні об'єкти та явища; розрізняє один або декілька запропонованих географічних об’єктів та з допомогою вчителя знаходить їх на карті.

Відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді.

3

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу, з допомогою вчителя виконує елементарні географічні завдання використовуючи карту, самостійно називає окремі географічні поняття.

Середній

4

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал (частковий текст підручника). Називає, відповідно до теми конкретного уроку, компоненти географічної оболонки та складові господарської діяльності; під час відповіді користується картографічним матеріалом.

5

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал (без розкриття причинно-наслідкових зв’язків), здатний описувати географічні об'єкти чи явища за типовим планом допускаючи помилки; знаходить на карті окремі географічні об'єкти та явища, що передбачені навчальною програмою, частково володіє обов’язковою географічною

6

Учень (учениця) виявляє знання і розуміння основних географічних положень, самостійно дає більшість визначень, відтворює навчальний матеріал з незначними порушенням послідовності характеристик географічних об'єктів та явищ, відтворює значну частину вивченого матеріалу у відповідності з його викладом у підручнику. За допомогою вчителя виявляє причинно-наслідкові зв’язки, ілюструє їх власними прикладами. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою.

Достатній

7

Учень (учениця) в цілому правильно відтворює навчальний матеріал і має достатні географічні знання для вирішення нескладних завдань, стандартних ситуацій. Має чіткі уявлення про природні та суспільні явища; вміє спостерігати за навколишнім середовищем; достатньо володіє картографічним матеріалом.

8

Учень (учениця) відтворює основні географічні поняття, встановлює найсуттєвіші географічні зв'язки і залежності між природними та суспільними процесами і явищами, вміє наводити приклади взаємодії людини і природи. Логічно відтворює засвоєний матеріал, допускаючи певні неточності. Застосовує здобуті знання на практиці. Володіє обов'язковою географічною номенклатурою.

9

Учень (учениця) добре вільно володіє навчальним географічним у стандартних ситуаціях матеріалом, вміє його аналізувати, може застосовувати його для виконання практичних робіт; має чіткі уявлення про компоненти природи і просторову організацію господарства; пояснює причинно-наслідкові зв'язки в природі і господарській діяльності; вміло, майже безпомилково, використовує картографічний матеріал в ході роботи.

Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку природних і суспільних процесів та явищ, передбачених навчальною програмою; розуміє прикладний характер географічних знань, дає розгорнуту відповідь та робить узагальнені висновки; вільно відбирає і узагальнює необхідну географічну інформацію, оперує більшістю географічних понять та може їх класифікувати; використовує різні картографічні джерела.

Вміє використовувати сучасні цифрові технології і пристрої для спостереження за довкіллям, явищами і процесами в суспільстві і живій природі; створювати інформаційні продукти природничо – географічного та суспільно-географічного спрямування; шукати, обробляти і зберігати інформацію географічного характеру, критично оцінюючи її.

11

Учень (учениця) має глибокі знання про об'єкт вивчення, застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження і висновки, вміє працювати з різними додатковими джерелами географічної інформації; на високому рівні аналізує та використовує картографічний матеріал.

Застосовує географічні знання для пояснення та оцінювання географічних процесів і явищ.

12

Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями, використовує міжпредметні зв'язки, висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; самостійно аналізує природні та суспільні явища, робить відповідні висновки і узагальнення; здатний розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує.

Самостійно виконує конкурсні та олімпіадні завдання.

Вміє генерувати ідеї й ініціативи щодо проектної діяльності, ефективного використання природних ресурсів.

Використовує іншомовні навчальні джерела для отримання інформації географічного змісту.

 

Критерії оцінювання практичної роботи.

Рівні навчальних досягнень

Бали

 

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

 

Початковий

1

За допомогою вчителя виконує одне найпростіше практичне завдання. Наносить на контурну карту кілька об’єктів.

2

За допомогою вчителя виконує найпростіші практичні завдання та наносить на контурну карту кілька об’єктів з дотриманням вимог.

3

За допомогою вчителя виконує найпростіші практичні завдання та розрахунки. Самостійно наносить на контурну карту кілька об’єктів з дотриманням вимог.

Середній

4

Виконує найпростіші практичні завдання за зразком.

Контурну карту заповнює друкованими буквами мілко, чітко, красиво, з дотриманням вимог, але виконує 1/3 обсягу роботи.

5

Проводить найпростіші розрахунки самостійно. Демонструє вміння вирішувати простіші компетентнісно орієнтовані завдання (зв’язок з життям). Правильно виконує половину практичної роботи, в тому числі, роботи на контурній карті, але висновки не робить.

6

Розв'язує географічні задачі на одну дію за зразком, демонструє вміння вирішувати простіші компетентнісно орієнтовані завдання (зв’язок з життям). Правильно виконує половину практичної роботи, в тому числі, роботи на контурній карті, але висновки робить помилкові.

Достатній

7

Самостійно розв'язує задачі на одну - дві дії. Правильно виконує половину практичної роботи, в тому числі, роботи на контурній карті, робить прості висновки. Виконує компетентнісно орієнтовані завдання, але допускає значні помилки.

8

Розв'язує географічні задачі на дві-три дії. Самостійно правильно виконує значний обсяг практичної роботи (2/3 частини), компетентнісно орієнтованих завданнь, робить прості висновки. Контурну карту заповнює чітко, красиво, з дотриманням вимог.

9

Розв'язує географічні задачі задачі на три дії. Самостійно виконує практичну роботу та компетентнісно орієнтовані завдання в повному обсязи, але робить1-2 незначні помилки, складає правильний висновок. Контурну карту заповнює друкованими буквами мілко, чітко, красиво, з дотриманням вимог.

Високий

10

Розв'язує географічні задачі задачі на три - чотири дії. Самостійно виконує практичну роботу, компетентнісно орієнтовані завдання в повному обсязи, але робить 1 незначну помилку, складає правильний висновок. Виконує всі вимоги щодо заповнення контурної карти.

11

Розв'язує географічні задачі без помилок та задачі підвищеного рівня складності з незначною допомогою вчителя.

Самостійно правильно виконує практичну роботу, компетентнісно орієнтовані завдання в повному обсязи, складає обґрунтований висновок.

12

Самостійно правильно виконує практичні роботи, компетентнісно орієнтовані завдання в повному обсязи, вміє виконати типові завдання підвищеного рівня складності, складає правильний аргументований висновок.

Використовує додаткові джерела для виконання дослідницьких завдань.

 

Критерії оцінювання роботи з картою.

Рівні навчальних досягнень

Бали

 

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

 

Початковий

1

Учень (учениця) називає географічний об'єкт, але не визначає його положення на карті

2

Учень (учениця) називає географічний об'єкт, але визначає його положення на карті невірно

3

Учень (учениця) розрізняє один або декілька запропонованих географічних об’єктів та з допомогою вчителя знаходить їх на карті.

Середній

4

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, під час відповіді користується картографічним матеріалом.

5

Учень (учениця) знаходить на карті окремі географічні об'єкти та явища, що передбачені навчальною програмою, частково володіє обов’язковою географічною номенклатурою.

6

Учень (учениця) на середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою.

Достатній

7

Учень (учениця) послідовно й логічно відтворює навчальний матеріал теми, «читає» географічні карти за допомогою їх легенди; оперує на географічній карті умовними поначками.

8

Володіє обов'язковою географічною номенклатурою.

9

Учень (учениця) добре вільно володіє навчальним географічним у стандартних ситуаціях матеріалом, майже безпомилково, використовує картографічний матеріал

Високий

10

Учень (учениця) виявляє розуміння географічних процесів відповідної географічної карти; співставляє й систематизує дані на карті; робить аргументовані висновки.

11

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями географічних процесів, які відображені на карті, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження.

12

Учень (учениця) системно володіє навчальним матеріалом відповідної географічної карти; самостійно характеризує її.

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти за роботу із виконання презентацій

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

Початковий

1

Учень (учениця) використав матеріали, що не мають безпосередньго відношення до теми.

2

Ученем (ученицею) тема не розкрита, відсутні аспекти теми, є порушення логічного викладення.

3

Учень (учениця) використалині як матеріали, що мають відношення до теми, так і ті, що не мають відношення до теми, тема не розкрита.

 

Середній

4

Учень (учениця) відтворює невелику частину навчального матеріалу теми, пояснюючи географічні терміни, подані в тексті презентації, тема розкрита частково, є наявність орфографічних та технічних помилок.

5

Учень (учениця) робота, не відрізняється авторською індивідуальністю, процес роз’яснення географічної теми неповний і неточний, використані як матеріали, що мають відношення до теми, так і ті, що не мають відношення до теми, робота списана, або скопійована з інтернету.

6

Учень (учениця) демонструє точне розуміння завдання, але викладені аспекти теми частково, стилю в оформленні не дотримано, не використані можливості комп’ютерної анімації, доповідачі допускають не грубі мовленеві помилки під час виступу, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії.

 

Достатній

7

Учень (учениця) повно, логічно розкриває тему і головні аспекти теми презентації, наявні не грубі помилки з точки зору орфографії та стилю, нераціонально використані можливості комп’ютерної анімації, доповідачі грамотно викладають матеріал, проте непоказують достатньо глибоких знань.

8

Учень (учениця) демонструє точне розуміння завдання, грамотна робота з точки зору орфографії, але наявність невідповідності в кольоровій гамі, раціонально використані можливості комп’ютерної анімації, доповідачі допускають не грубі мовленеві помилки під час виступу, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії.

9

Учень (учениця) оперує навчальним матеріалом, самостійно встановлює причинно-наслідкові зв'язки, використані матеріали, що мають відношення до теми, грамотна робота має витриманий єдиний стиль, кольорова гама, раціонально використані можливості комп’ютерної анімації, в роботі наявні авторські знахідки.

 

Високий

10

Учень (учениця) раціонально використав можливості комп’ютерної анімації, витримав єдиний стиль. Прослідковується повна самостійність під час виконання роботи. Під час захисту впевнено тримається перед аудиторією, володіє культурою мовлення, дотримується регламенту, утримує увагу аудиторії, рецензує відповіді учнів.

11

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження, доповідач демонструє ерудицію, відображає міжпредметні зв’язки, може співвідносити історичні процеси з періодом на основі наукової періодизації історії.

12

Робота унікальна, містить велику кількість оригінальних, винахідницьких прийомів, доповідач прагне досягти високих результатів, готовий до дискусії.

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти за роботу із виконання домашніх завдань

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

Початковий

1

Учень (учениця) називає один-два географічний процес,явища чи об'єкт

2

Учень (учениця) називає декілька явищ або географічних об'єктів; вибирає правильний варіант відповіді на рівні «так-ні»; має загальне уявлення про місцезнаходження об’єктів на планеті

3

Учень (учениця) двома-трьома простими реченнями може розповісти про явище чи об’єкт; упізнати їх за описом; має загальне уявлення про географічну карту

 

Середній

4

Учень (учениця) репродуктивно відтворює невелику частину навчального матеріалу теми, пояснюючи географічні терміни, подані в тексті підручника; показує на карті географічні об'єкт

5

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний зміст навчальної теми, визначати окремі ознаки історичних понять, називати основні дати; показувати на історичній карті основні місця подій

6

Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний матеріал теми, давати стислу характеристику географічним явищам; користується за допомогою вчителя наочними та текстовими джерелами історичної інформації

 

Достатній

7

Учень (учениця) послідовно й логічно відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння географічної термінології;  «читає» географічні карти з допомогою їх легенди.

8

Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією, дає правильне визначення географічних понять, порівнює однорідні географічні явища, визначає причинно-наслідкові зв'язки між ними; дає словесний опис географічних об'єктів, використовуючи легенду карти.

9

Учень (учениця) оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти та формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх конкретними фактами; дає порівняльну характеристику географічних об’єктів, самостійно встановлює причинно-наслідкові зв'язки; аналізує зміст географічної карти.

 

Високий

10

Учень (учениця) використовує набуті знання для вирішення нової навчальної проблеми; виявляє розуміння географічних процесів; робить аргументовані висновки, спираючись на широку джерельну базу; рецензує відповіді учнів; співставляє й систематизує дані географічних карт.

11

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження, співвідносити географічні процеси.

12

Учень (учениця) системно володіє навчальним матеріалом; самостійно характеризує географічне явища, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему й визначити шляхи її

розв'язання; користується джерелами інформації, аналізує та узагальнює її

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти за роботу в групах, або парах

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

Початковий

1

Учень (учениця) використали матеріали, що не мають безпосередньго відношення до теми, робота групи несамостійна.

2

Учень (учениця) використані матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не аналізується.

3

Учень (учениця) двома-трьома простими реченнями може розповісти про географічний об’єкт чи явище, повне порушення логіки висловлювання, не представлені результати дослідження.

 

Середній

4

Учень (учениця) відтворюють невелику частину навчального матеріалу теми, пояснюючи географічні терміни, відсутність логіки та послідовності у виступі.

5

Учень (учениця) використовують як матеріали, що мають відношення до теми, так і ті, що не мають відношення до теми, можуть визначати окремі ознаки географічних понять, називати основні процеси, робота групи несамостійна, списана, або скопійована з інтернету.

6

Учень (учениця) відтворюють фактичний матеріал теми, дають стислу характеристику географічним об’єктам, декілька членів групи відповідали за роботу всієї групи.

 

Достатній

7

Учень (учениця) послідовно й логічно відтворюють навчальний матеріал теми, виявляє розуміння географічної  термінології,

характеризує події та явища, стандартна робота, не відрізняється авторською індивідуальністю, доповідачі допускають не грубі мовленеві помилки під час виступу, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії.

8

Учень (учениця) володіють навчальним матеріалом і використовують знання за аналогією, дають правильне визначення географічних понять, аналізують описані географічні факти, доповідачі грамотно викладають матеріал, проте не показують достатньо глибоких знань.

9

Учень (учениця) оперує навчальним матеріалом, робота демонструє точне розуміння завдання, обґрунтовуючи їх конкретними фактами, дають порівняльну характеристику географічних явищ, самостійно встановлюють причинно-наслідкові зв'язки, чітко спланована робота групи, в роботі наявні авторські знахідки, робота над матеріалом рівномірно розподілена між більшістю членів групи.

Високий

10

Учень (учениця) використовують набуті знання для вирішення нової навчальної проблеми, чітко спланована робота групи виявляє розуміння географічних процесів, повна самостійність під час виконання роботи, спираючись на широку джерельну базу, група рецензує відповіді інших учнів, аргументованість основних позицій, композиція доповіді логічна, повнота представлених в доповіді результатів роботи.

11

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження, доповідачі демонструють ерудицію, відображають міжпредметні зв’язки, можуть співвідносити географічні процеси з періодом на основі наукової періодизації історії, доповідачі переконливо і повно відповідають на питання, тримаються дружньо, намагаються використати відповіді для успішного розкриття теми.

12

Учень (учениця) системно володіють навчальним матеріалом, унікальна робота, містить велику кількість оригінальних, винахідницьких прийомів, уміють виокремити проблему й визначити шляхи її розв'язання, аргументованість основних позицій, композиція доповіді логічна, повнота представлених в доповіді результатів роботи, доповідачі прагнуть досягти високих результатів, готові до дискусії, дружньо налаштовані, контактні.

 

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти за роботу за виконання повідомлення або доповіді

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

Початковий

1

Учень (учениця) підготували матеріали, що не мають безпосередньго відношення до теми роботи.

2

Учень (учениця) тему не розкрили, відсутні аспекти теми, порушено логічне викладення.

3

Учень (учениця) в роботі характеризує географічні процеси та явища фрагментарно, думки викладаються на елементарному рівні.

Середній

4

Учень (учениця) відтворює невелику частину матеріалу теми, пояснюює географічні терміни, подані в тексті повідомлення чи доповіді, але немає аргументів по головним позиціям, повне порушення логіки.

5

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний зміст теми, визначати окремі ознаки географічних понять, називати основні дати; показувати на карті основні географічні об’єкти.

6

Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний матеріал теми, ідея зрозуміла, але нечітка, надає стислу характеристику географічним процесам і явищам, висновок лише частково відповідає темі.

 

Достатній

7

Учень (учениця) послідовно й логічно відтворює навчальний матеріал теми повідомлення, виявляє розуміння географічної термінології, характеризує об’єкти, виокремлює деякі ознаки явищ і процесів.

8

Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією, визначає причинно-наслідкові зв'язки між ними, встановлює синхронність подій у межах теми, доповідач допуска не грубі мовленеві помилки під час виступу, незначно порушує регламент, частково утримує увагу аудиторії.

9

Учень (учениця) оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти та формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх конкретними фактами, дає порівняльну характеристику географічних об’єктів, аргументованість основних позицій, композиція доповіді логічна, повнота представлених в доповіді результатів роботи.

 

Високий

10

Учень (учениця) виявляє розуміння географічних процесів і демонструє ерудицію під час виступу, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді учнів доповідач впевнено тримається перед аудиторією, володіють культурою мовлення, дотримуються регламенту.

11

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження, спираючись на широку джерельну базу, може співвідносити географічні явища та процеси, доповідач готовий до дискусії, виявляє доброзичливість.

12

Учень (учениця) унікальна робота, яка містить велику кількість оригінальних, винахідницьких прийомів, доповідач прагне досягти високих результатів, готовий до дискусії, дружньо налаштований, контактний, уміє виокремити проблему й визначити шляхи її розв'язання, користується джерелами інформації, аналізує та узагальнює їх.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень