Звіт 2022/2023
Звіт директора
Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 3
Лебединської міської ради Сумської області
Фролової Тетяни Іванівни
про свою діяльність перед
педагогічним, батьківським колективами та громадськістю
15 червня 2023 року
ШАНОВНІ ПРИСУТНІ!
Добігає кінця 2022/2023 навчальний рік, рік у період воєнного стану в країні. Непростий рік, який згуртував нас та довів, що, об'єднавшись, ми можемо подолати будь-які труднощі. Рік, який вкотре нагадав про важливість підтримки, почуття патріотизму та єднання усього народу.
Відповідно до п. 4 статті 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту», у відповідності до функціональних обов’язків, керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178, з метою подальшого утвердження відкритої, демократичної, державно-громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, представляю звіт про свою діяльність у 2022/2023 навчальному році.
У своїй діяльності протягом звітного періоду я як директор закладу освіти керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Статутом закладу та чинними нормативно-правовими документами в галузі освіти.
1. Загальна інформація про заклад освіти
Лебединський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 знаходиться у комунальній власності Лебединської міської ради Сумської області. Освітній процес здійснюється українською мовою.
На початок 2022/2023 навчального року в школі навчалося 317 учнів: у початковій ланці – 108чол.; в школі ІІ ступеня – 157 чол., у школі ІІІ ступеня – 57 чол. Протягом навчального року 1 учень вибув, 6 учнів було зараховано до закладу. На кінець року у школі навчається 322 особи. Укомплектовано 13класів, із них 4 класи початкової школи, 9 – середньої та 4 – старшої школи, 1 група подовженого дня.
У зв’язку з військовими діями в державі виїхали з країни, але навчаються у закладі 97 здобувачів освіти.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про освіту», наказу Міністерства освіти і науки України № 536 від 23.04.2019 «Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти» освітній процес у закладі здійснювався:
• для 1-11 класів за змішаною формою навчання (на підставі рішення педагогічної ради від 31.08.2022 року протокол № 1);
• для 1-11, 12 (заочного) класів з використанням технологій дистанційного навчання для забезпечення освітнього процесу здобувачів освіти, які знаходяться за межами України, та під час надзвичайних ситуацій природного та техногенного походження, інших обставин (зокрема капітальний ремонт системи опалення в школі), які об’єктивно унеможливлювали відвідування закладу освіти протягом певного періоду 2022/2023 навчального року;
• для учнів з ООП з метою реалізації їхніх права на соціалізацію та інтеграцію в суспільстві, на підставі заяв батьків, висновків лікарсько-консультаційної комісії за індивідуальною формою навчання (2 дитини); висновків Інклюзивно-ресурсного центру, заяв батьків в закладі створені 3 класи з інклюзивним навчанням, де навчається 3 учні з особливими освітніми потребами.
2. Матеріально-технічна база закладу освіти
Однією з важливих умов для освітнього процесу є безпечне та комфортне освітнє середовище для всіх його учасників, над оновленням та покращенням якого постійно працюємо. Класні кімнати 1-4 класів повністю забезпечені меблями, повністю відповідають вимогам НУШ. Усього у закладі навчальних кабінетів – 14, з них 5 мають інтерактивні дошки, 1 – мультимедійний проектор з екраном. У закладі наявні бібліотека, спортивна кімната, кабінет ГПД. Проте рівень матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетівпотребує значного покращення, що зазначено і в Стратегії розвитку закладу освіти до 2025 року. З метою вирішення даного питання постійно на адресу засновника подаються клопотання та пропозиції.
Облаштування приміщень закладу не становить загрози травмування учнів та працівників (неслизька підлога, належним чином встановлені меблі у навчальних кабінетах, не загромаджені коридори, сходові клітини, здійснено маркування східців). Режим прибирання забезпечує чистоту та охайність місць спільного користування, коридорів та навчальних приміщень, спортивної зали. Територія закладу достатньо озеленена, але неогороджена, що не убезпечує від доступу сторонніх осіб, автотранспорту, вигулу домашніх тварин. Дана проблема також зазначена в стратегії розвитку школи, проте через відсутність фінансування не вирішується. Протягом року неодноразово направлялися звернення на адресу поліції щодо патрулювання та проведення рейдів за місцем розташування закладу освіти.
3. Кадрове забезпечення
У 2022/2023 н.р. освітній процес в закладі здійснювали 29 педагогічних працівники та 1 вчитель працював за сумісництвом. Із 29 педагогічних працівників:
– вищу категорію мають 9 чол. (31%), із них звання «старший учитель» – 8 чол. (26%);
– спеціаліст першої категорії – 10 чол. (34%);
– спеціаліст другої категорії – 6 чол. (21%);
– спеціаліст – 4 чол. (14%).
У закладі є педагоги, які пройшли навчання як експерти інституційного аудиту, організованогоДержавною службою якості освіти у Сумській області: директор Фролова Т.І., учитель англійської мови Ярошенко Л.В. Учитель початкових класів ПотапенкоТ.Б. пройшла сертифікацію, підвищила кваліфікацію за програмою «Підготовка експертів до оцінювання професійних компетентностейей вчителів початкових класів під час сертифікації 2023».
Адміністрація навчального закладу сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників, розроблений перспективний план підвищення кваліфікації та план підвищення кваліфікації на рік. Планові курси педагогічні працівники проходять на базі СОІППО, педагоги закладу освіти є активними членами вебспільноти освітян, працюючи на таких платформах, як «Всеосвіта», «На урок», «Прометеус», «Едера» тощо, де проходять курси, беруть участь у семінарах та конференціях, розміщують власні методичні матеріали, створюють тести для перевірки рівня навчальних досягнень учнів.
Відповідно до плану підвищення кваліфікації на 2022 рік на базі КЗ СОІППО курси за дистанційною формою навчання пройшли 27 педагоги закладу. Фахові курси підвищення кваліфікації пройшла в дистанційному форматі вчитель музичного мистецтва Звоновська Є.В. Усі педагоги закладу пройшли онлайн курси ТОВ «Академія цифрового розвитку» з теми «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти», на освітній онлайн-платформі «Зрозуміло» курси «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!» (мінна безпека) та «Цивільна безпека та підготовка до надзвичайних ситуацій».
У 2022/2023 навчальному році атестацію пройшли:
- директор Фролова Т.І. на відповідність займаній посаді та як вчитель зарубіжної літератури на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», звання «старший вчитель»;
- вчитель англійської мови Ярошенко Л.В. на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»;
- вчитель початкових класів Солонець О.М. на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та встановлення звання «старший вчитель»;
- вчитель початкових класів Іващенко Н.М. на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»;
- вчитель початкових класів Потапенко Т.Б. на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»;
- педагог-організатор Грабко В.О на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії» та як вчитель англійської мови на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії».
Заступник директора з ВР Загребельна Т.В. презентувала досвід роботи в рамках реалізації національно-дослідного проєкту «Теорія і методика взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді» під час засідання обласного круглого столу на базі СОІППО. Вчитель зарубіжної літератури Стрельник С. М. взяла участь в обласному семінарівчителів мистецтва та виступила на тему «Інтерпретація творів Т. Шевченка в музиці М. Лисенка». Вчитель української мови та літературиКапран Л.О. стала учасником ІІІ Міжнародногоконкурсу для вчителів закладів загальної середньоїосвіти України та освітніх установ українськоїдіаспори «Українознавчі пріоритети освітньогопроцесу», надіславши авторську методичну розробкувиховного українознавчого заходу «Українська хата –народу нашого колиска» та здобула перемогу (Диплом ІІІ ступеня).
4. Медичне обслуговування та безпека життєдіяльності у закладі освіти
З метою належної організації медичного обслуговування учнів у закладі функціонує медичний кабінет, укомплектований необхідним обладнанням та медикаментами. У школі встановлений належний контроль за проходженням учнями медичного огляду (100%). За результатами медичного огляду з’ясовано, що 89 здобувачів освіти перебуває на диспенсерномуобліку. Внесено до спеціальної групи – 5 учнів.
Згідно з наказом МОЗ України № 465 від 12.12.2002 р. «Про удосконалення організації медичної допомоги дітям підліткового віку» був проведений щорічний медичний огляд для хлопців 2006 року народження.
Одним із пріоритетних напрямів діяльностізакладу залишається формування здорового способу життя дітей та учнівської молоді. Питанняпрофілактики негативних явищ, що можуть призвестидо погіршення стану здоров’я, розглядаються на педрадах, нарадах при директору. Систематично організовуються просвітницькі заходи з питаньздоров'язбереження, профілактики педикульозу, гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь, іншихінфекційних захворювань та попередження дитячоготравматизму.
Робота закладу освіти із запобігання дитячому травматизму упродовж 2022/2023 навчального року здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2001 № 270 «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру», від 16.06.2014 №1/9-319 «Про використання методичних матеріалів щодо організація навчання і перевірки знань, проведення інструктажів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх навчальних закладах».
Системно здійснювався контроль за виконанням вимог щодо безпеки життєдіяльності учнів, дотримання правил дорожнього руху, технічної безпеки, протипожежної, мінної безпеки, правил поводження з підозрілими та вибухонебезпечними предметами. У закладі створено кабінет безпеки, в якому облаштовані тематичні зони, а саме зона мінної безпеки, зона домедичної допомоги, психологічного розвантаження, зона відеоматеріалів, пожежної безпеки, зона БЖД, ігрова зона. На кожному поверсі розташований план евакуації на випадок пожежі або інших стихійних лих. Класні керівники та педагоги постійно нагадують про алгоритм дій учням під час сповіщення «Повітряна тривога», поводження з підозрілими та незнайомими предметами, неприпустимість спілкування з незнайомими на вулиці та в мережі Інтернет, питанням мінної безпеки. Перебувають під контролем потенційно небезпечнімісця на території закладу освіти. Проте, були виявленівипадки перебування дітей у добудові до основного корпусу. Із даними здобувачами освіти та їх батьками були проведені роз’яснювально-профілактичні заходи.
Стан роботи з охорони праці, безпекижиттєдіяльності, виробничої санітарії під час освітнього процесу в школі у 2022/2023 навчальному році знаходився під щоденним контролем адміністрації школи.
5. Освітній процес у закладі освіти
Педагогічні працівники здійснювали освітній процес на електронній освітній платформі «Моя школа», проводили уроки з використанням додаткуGoogle Meet відповідно до розкладу. Здійснювалась поточна координація роботи з учнями щодо виконання та перевірки домашніх завдань, різних видів контролю на електронних поштах учителів, з широким використанням додатків Google: Google Forms(Форми), Google Slides (Презентації), GoogleСlassroom, Youtube, Google Translate, Google Calendar; соціальних мереж Viber, Messenger та матеріалів освітнього проєкту «На Урок», освітнього порталу Всеосвіта. Для групової чи індивідуальної роботи широко використовувались онлайн-ресурси, насамперед сайт і застосунок «Всеукраїнська школа онлайн».
Рівень навчальних досягнень учнів школи, якість знань:
Клас |
Всього учнів |
високий |
достатній |
середній |
початковий |
н/а |
||||
|
|
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
|
5-11 |
192 |
13 ч. |
7 % |
56 ч. |
29 % |
111 ч. |
58% |
12 ч. |
6 % |
- |
Відповідно до Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, схваленого педагогічною радою закладу, підсумкове оцінювання здобувачів освіти базової та старшої шкіл здійснювалось з використанням технологій дистанційного навчання, враховуючи право кожного учня на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання. При цьому враховувалась динаміка особистих навчальних досягнень школярів з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.
Якісний показник становить – 36% (відсоток учнів, які навчаються на високому та достатньому рівнях).
За підсумками навчального року якісний показник навчальних досягнень учнів по класах становить:
5 клас (класний керівник Щербак І.І.) – якісний показник 53%. Відмінний результат у навчанні мають 4 учні: Вечерова Аліна, Голіус Мілана, Карпенко Віра, Кравченко Євгенія.
6 клас (класний керівник Капран Л.О.) – якісний показник 37%. Відмінний результат у навчанні мають 4 учні: Шепіль Анастасія, Ольвач Ольга, Карпенко Софія, Башевник Валерія.
7 клас (класний керівник Стрельник С.М.) – якісний показник 23%. Відмінний результат у навчанні мають 2 учні: Кобиліна Вікторія, Мішура Вікторія.
8 клас (класний керівник Звоновська Є.В.) – якісний показник 26%. Відмінників немає.
9 клас (класний керівник Пархоменко О.В.) – якісний показник 32%. Відмінників немає.
10 клас (класний керівник Тонченко О.М.) – якісний показник 48%. Відмінний результат у навчанні мають 3 учні: Дубровіна Анюта, КотенкоВікторія, Білодід Владислава.
11 клас (класний керівник Ярошенко Л.В.) – якісний показник 31%. Відмінників немає.
10 заочний клас (класний керівник Сердюк С.В.) – якісний показник 20%. 12 заочний клас (класний керівник Глум Н.І.) – якісний показник 0%.
Якісний показник знань учнів 5-11 класів становить 36%, 10, 12 (заочних) класів – 20%.
З метою допомогти та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем та здобувачем освіти у закладі активно діє наукове товариство учнів (ШНТУ) «Ерудит» (керівник Ярошенко Л.В.).
До НТУ «Ерудит» залучено учнів 8-11 класів, які виявили здібності щодо галузей науки, за рекомендаціями вчителів відповідних дисциплін.
Переможцями ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН стали учні:
1. Секція історичне краєзнавство: Котенко Вікторія, учениця 10 класу, ІІ місце (вчитель історії Шиян О.М.).
2. Секція зарубіжна література: Білодід Владислава, учениця 10 класу, ІІІ місце (вчитель зарубіжної літератури Стрельник С.М.).
Здобувачі освіти беруть активну участь в обласній науково-практичній конференції для слухачів Сумського територіального відділення МАН «Перший крок у науку», оскільки вона дає змогу демонструвати та продовжувати розвивати наукові здібності, презентувати свої досягнення та дослідження перед аудиторією. Цьогоріч учні здобули такі перемоги:
– дипломом І ступеня нагороджена учениця 10 класу Дубровіна Анюта (секція мистецтвознавства, керівник Ярошенко Л.В.);
– дипломами ІІ ступеня нагороджені учень 11 класу Шумило Андрій (секція мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми, керівник Харченко В.С.), учень 8 класу Яровий Кирило (секція зарубіжної літератури, керівник Фролова Т.І.);
– дипломами ІІІ ступеня нагороджені учениця 9 класу Гончарова Надія (секція історичне краєзнавство, керівник Шиян О.М.), учениця 9 класу Калюжна Іванка (секція зарубіжної літератури, керівник Стрельник С.М.), учениця 8 класу Шатьорна Вікторія (секція української мови, керівник Щербак І.І.).
245 учнів закладу освіти стали учасниками І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів. Значна кількість школярів брали участь у олімпіадах з декількох предметів. Визначено переможцями 18 учнів, що становить 7% від загальної кількості учасників. У зв’язку із військовим станом ІІ етап олімпіад не проводився.
Учителі постійно опікуються творчим розвитком філологічно обдарованих учнів. У І етапі ХХVІобласного літературного конкурсу «Проба пера» 2023 р. у номінації «Проза» (старша вікова категорія) І місце посіла учениця 11 класу Живодрова Аліна (учитель Глум Н.І.); у ІІ етапі – І місце у цій же номінації. Карпенко Софія (6 клас, учитель Капран Л.О.) посіла ІІ місце в номінації «Проза» (середня вікова категорія ), Білодід Владислава (10 клас, учитель Капран Л.О.) –
І місце в номінації «Поезія» (старша вікова категорія) та ІІІ місце в обласному етапі зазначеного конкурсу. Карпенко Віра та Вечерова Аліна (учениці 5 класу, учитель Щербак І.І.) мають ІІІ місце в номінації «Поезія» у середній віковій категорії.
Учениці 8 класу Шатьорна Вікторія та ТересоваПоліна отримали дипломи
ІІ ступеня у І етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси», номінація «Театральне мистецтво» - «Живе слово» (учитель Щербак І.І.). Котенко Вікторія (10 клас) також отримала диплом ІІ ступеня та стала лауреатом обласного етапу цього конкурсу (учитель Капран Л.О.), про що є відповідний сертифікат (наказ №195 від 21.10.2022).
Робота учениці 10 класу Білодід Владислави (учитель Капран Л.О.) «Героям нашого часу» посіла І місце в ІІ (міському) етапі ХХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!» в номінації «Література».
Живодрова Аліна (11 клас, учитель Глум Н.І.) взяла участь у Всеукраїнському літературному конкурсі імені Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятись зміг!», результати якого будуть оголошені у грудні 2023 року.
Учениця 10 класу Білодід Владислава (учитель Капран Л.О.) має диплом
ІІ ступеня за перемогу у Всеукраїнському конкурсі есе учнівської та студентської молоді «Мій Шевченко», учениця 6 класу Карпенко Софія (учитель КапранЛ.О.) має подяку за участь у зазначеному конкурсі, який проводила ГО «Інноваційні обрії освіти». Учениця взяла участь у конкурсі літературної творчості «Березневі містерії» від Київського університету ім. Б. Грінченка та нагороджена грамотою за медитативність поетичного слова у літературно-мистецькому конкурсі «Березневі містерії-2023» (номінація ПОЕЗІЯ). Білодід Владислава (10 клас, учитель Капран Л.О.) з творчою роботою «Моє місто після ПЕРЕМОГИ» та Карпенко Софія
(6 клас, учитель Капран Л.О.) з творчою роботою «Україна – це Європа» стали учасниками харитативноїакції від ДСЯО в Сумській області.
Білодід В. (10 клас), Ольвач О. (6 клас), Карпенко В. (5 клас), Карпенко С.
(6 клас) взяли участь у конкурсі «Олімпійський рух: від історії до сьогодення» в номінації «Література».
Учениця 11 класу Живодрова А. зайняла ІІ місце у міському етапі конкурсу творчих робіт «Історія України і державотворення».
У Всеукраїнському етапі математичного конкурсу «Кенгуру» взяли участь 18 учнів: 6 учнів 10 класу, 6 учнів 9 класу; 4 учні 8 класу; 2 учні 6 класу (вчитель Тонченко О.М.). У Міжнародному етапі математичного конкурсу «Кенгуру» взяли участь 39 учнів. Відмінний результат має 4 учні, добрий результат – 16 школярів.
У І етапі щорічного Всеукраїнського конкурсу малюнків «Зоологічна галерея» роботи учениці 7 класу Мішури Вікторії зайняли ІІ місце.
Учні закладу брали активну участь у міському конкурсі малюнків «Олімпійський рух – історія та сьогодення» .
У конкурсі «Чарівні барви Лебединщини» у номінації «Народні обереги», призові місця зайняли: учениця 7 класу Мішура Вікторія – І, учениця 9 класу Гончарова Надія – ІІ.
Учні 2 класу (вчитель Солонець О.М). взяли участь в обласному конкурсі «Проба пера». У номінації «Проза» Ольвач Вадим зайняв І місце в ІІ (обласному)етапі, а Котенко Євген ІІІ місце в міському етапі. У номінації «Поезія» Кочура Тимур здобув ІІІ місце (міський етап).
Учні 1 класу (вчитель Іващенко Н.М.) у 2022 році взяли участь у Всеукраїнському конкурсі дитячої творчості до Всесвітнього дня домашніх тварин «Мій домашній улюбленець», в номінації «Авторська фотографія» Павленко Богдан і Мелещенко Кіра зайняли І місце, Хелемеля Катерина - ІІ місце. В Міжнародному конкурсі мистецтв «Воля», в номінації «Декоративно-прикладне мистецтво» Павленко Богдан отримав диплом І премії, вчитель – подяку за участь.Учениця 1 класу Хелемеля Катерина взяла участь у Всеукраїнському літературному конкурсі «Сторінками казок народів світу» і отримала диплом І ступеня.
У листопаді 2022 року учні 2 класу (вчитель Солонець О.М.) взяли участь у Всеукраїнському дистанційному конкурсі «Моя Україна-2022». Переможцем у молодшій віковій категорії став Дубровін Даниїл і був нагороджений грамотою благодійної організації «Барвистий живопис» і пам’ятним сувеніром.
У грудні 2022 року Дубровін Даниїл (учень 2 класу) взяв участь у Всеукраїнському багатожанровому проекті «За Україну, за її волю» і здобув І місце. Був нагороджений грамотою благодійної організації «KIDS», а вчитель отримала подяку за відмінно пройдену участь у проекті.
Учні 2 класу взяли активну участь у Всеукраїнському креативному проекті «Мій домашній улюбленець». І місце отримав Дубровін Даниїл, а Мірошніченко Маргарита та Кочура Тимур здобули ІІ місця.
У І етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» у номінації «Новорічний подарунок» (молодша вікова категорія) ІІ місце посіла Токар Вікторія (учениця 2 класу). Токар Вікторія взяла участь в онлайн-конкурсі малюнків «Олімпійський рух: історія і сьогодення».
Учень 3 класу Пивоваров Артем (вчитель Кузьменко В.А.) зайняв ІІІ місце у
І етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси», номінація «Театральне мистецтво» – «Живе слово» (молодша вікова категорія).
6. Управлінська діяльність у закладі освіти
Протягом року проводилася робота щодо самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії, річного плану (напрям «Система оцінювання здобувачів освіти»). Функціонування внутрішньої системи якості освіти забезпечується відповідно до Положення про внутрішню систему, схваленого на засіданні педагогічної ради від 12.04.2021 року (протокол №12).
Проаналізувавши виконання стратегії розвитку за звітний навчальний рік, сьогодні, на щорічному звіті керівника, можна стверджувати, що більшість запланованих завдань виконано в повному обсязі (освітня, виховна, методична складові, система збереження здоров’я учня та вчителя). У розділі матеріально-технічна складова стратегії розвитку на 2022/2023 н. р. виконані частково заплановані заходи з об’єктивних обставин, зокрема здійснено капітальний ремонт системи опалення в закладі, виготовлено експертизу стану добудови до основного корпусу, розпочався поточний ремонт приміщень закладу. За рахунок коштів місцевого бюджету придбано:
ємність для питної води (2 шт.) – 1095 грн.
виносні баки (5 шт.) – 2497 грн.
вогнегасники (7 шт.) – 4515.30
миючі та дезинфікуючі засоби – 1546.40
генератор бензиновий – 30 300.00
господарчі товари – 13 844.00
За рахунок коштів благодійних організацій, у тому числі Фонду ЮНІСЕФ та «Людина в біді» заклад отримав освітній набір – 5559.52; ноутбуки (5 шт.) – 96 495.00.
Постійно вивчаються потреби учнівства та працівників закладу, готуються і доводяться до засновника запити щодо виділення додаткового фінансування для задоволення потреб. Однак з питання модернізації матеріально-технічної бази є ряд невирішених, але запланованих завдань. Дане питання найскладніше для керівника, тому що воно в більшій мірі залежить від фінансових можливостей та бажання засновника.
У закладі освіти створено та постійно підтримується офіційний веб-сайт, який містить всю необхідну інформацію про діяльність закладу. У рубриці «Фінансово-господарська діяльність» є вся інформація про кошторисні призначення, використання бюджетних, залучених коштів відповідно ст. 30 ЗУ «Про освіту». Намагаємося приймати управлінські рішення обґрунтованими, прозорими, з урахуванням побажань та зауважень від учасників освітнього процесу.
Керівництво закладу відкрите до діалогу з педагогами, учнями, батьками. У школі створені органи громадського та учнівське самоврядування.
У сучасних умовах воєнного стану всі учасники освітнього процесу працюють заради скорішої Перемоги, займаються волонтерською діяльністю.
Висловлюю щиру подяку учням – за бажання вчитися, учителям — за творчість, педагогічну майстерність; батькам – за допомогу, розуміння, підтримку. Щиро сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю. Все буде Україна!